Az elpusztíthatatlan örök túlélő
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
Az elpusztíthatatlan örök túlélő - Volvo S60
A videó illusztráció
A történet ott kezdődött, hogy volt egy e36-os cabrio bmw-m. Baromira szerettem szerelmes voltam abba a kocsiba, mindaddig míg hengerfejes nem lett. Nos, azt megcsináltattam 250ezer ft-ért, majd 1 hét múlva ugyan úgy szar volt. Emlékszem a mai napig mikor párommal ültünk szentendrén a 40fokba a kocsi mellett és vártuk, hogy hűljön a felforrt motor... Persze a szerviz nem akarta vállalni a felelősséget kvázi elhajtottak a francba, innen is üzenem h bekaphatják. Na ettől a hangulattól felbőszülve becseréltem egy adandó alkalommal egyik este egy ismerősnél egy 2003-as s60-as d5-ös volvora. Gondolván hallgatok most először a rancionális fejemre. Hát, többé-kevésbé be is jött.
Karotta versben mondta el, milyen az S60
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Ford, de nem Le Mans - Ford Focus
Design: Az eleje Aston Martinos, enyhén haragos, a hátulja javult, de még nem igazán szép, szerintem a 2018-as évtől vált elfogadhatóvá.
...
Váltó: Hát nem japánosan finom, a megvezetését sem nevezném precíznek, inkább kicsit ragadós, a hátramenet néha nehezen kapcsolható. Összességében azért jó. A kuplung is finoman működik, fogáspontja nincs túl magasan.
Pont arra való, amire kitalálták. A-ból B-be - Opel Meriva
Egy automata 2,4 benzines Volvo s 60 ból ültem át amit tíz évig használtam ( szerettem ). Eleinte nagyon szokatlan volt hogy kapálódzni kellett az opelban az állandó váltások miatt mivel főleg Budapesten használom és elég rövidek a fokozatok de aztán megszoktam. Az utazási komfortja meglepően jó megfelelően nyeli el a jó budapesti kátyukat. Fogyasztása még a sok araszolgatással együtt se megy 8 l. fölé, de ha néha kiszabadulunk a városból simán hozza az 5,5- 6 litert.Nagyon tetszik a hátrafelé nyíló hátsó ajtó, nagyon megkönnyíti a ki illetve beszállást főleg nehezen mozgó embereknek és pakolni is könnyebb bele. Hátránya viszont az autónak hogy az a oszlop olyan helyen van és olyan vastag hogy simán kitakar egy gyalogost vagy kerékpárost, nagyon oda kell figyelni.
Kellemes meglepetés - Toyota Yaris
Autópályán 130-ig dombra felfelé is szépen meg tud indulni, persze jobban kell neki ez esetben nyomni, ilyenkor bőg fel nagyon a motor, ezt meg kell szokni. Az autó végsebessége 175 km/h, ezt tudja is, de 160 felett már annyira nem szeret menni, odáig viszont korrekten, jól megy. A menetzaj autópályán sem zavaró, 130-tól felfelé kezd az ajtókeret/tükör felől hangoskodni, de ez sem zavaró.
Az összerakottsága ami talán picit fura lehet, egyes műanyagok talán a kelleténél jobban mozognak a beltérben, de nem nyöszörögnek, csak ha nyomkodjuk mozognak. Az ajtók szépen csukódnak, az illesztésekkel sincs probléma.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.