Valami nagyon nagy hazai dologról nem mesélhetek nektek - még
Égéstér 459.
Utálják-e a villanymotoros kollégákat a váltóművesek? Tényleg dolgoznak itthon üzemanyagcellán? Miért mindegy, hogy honnan jön az energia a villanymotorba? Merre lehet még fejleszteni, és minek? Kell-e még dugattyús motorhoz értő mérnök? Meddig?
Az Égéstér e heti vendége Gergen Péter, a Bosch budapesti fejlesztőközpontjának elektromobilitásért felelős vezetője.
Az adás teljes egészében letölthető MP3-ban innen.
Korábban járt már nálunk Szőke Zoltán is a Boschtól, aki az automatizált vezetés fejlesztéséért felelős alelnök, azt az Égésteret itt találjátok.
A Totalcar hírlevelére itt tudtok feliratkozni.
Korábbi epizódok
- Dizájnerek testközelből
- Az elmúlt héten két zseniális formatervező, Chris Bangle és Jozef Kabaň is Budapesten járt. Mi kaptunk az alkalmon, és beszélgettünk velük a dizájn és az autóipar titkairól. Élményeinkről szerkesztőségi dizájnerünkkel, Jakusovszky Kristóffal, vagyis Elvisszel kiegészülve számolunk be.
- Új kolléga a Totalcarnál!
- Szerkesztőségünk Hamvas Tamással gazdagodott, aki a 2012-ben nálunk töltött szakmai gyakorlata mellett két imádott BMW-jéről, a japán álomautóiról és az autóiparról is mesél, mond néhány keresetlen szót a fogyasztásmérésről, de az is kiderül, mire jó, és mire nem jó a Ford Focus ST.