Mit szólnál egy 43 milliós extrához az autóba, ami MUTATJA AZ IDŐT?

2021.12.30. 15:36

Fókuszban az órabuzéria, a studióban a sztárvendég Ligetfalvi “Órás” Viktor, a Sturcz Antal és Zomborácz Iván.

Eheti témáink:

  • Autóba órát potom 43 millióért?
  • Órás Viktor remek cikkei a Totalcaron: Mitől lesz egy karóra autós, A Bentley és a Breitling szép kapcsolata és az Óra, ami összenőtt a veteránozással.
  • Túltolt hype: mi a rosseb kerül egy kék számlapos acél karórán 2,1 milliárdba?
  • Mi frász van, az óragyártók jótékonykodnak, és más keres a termékeiken? Spoiler: nem, csak nem hülyék.
  • Indulhat a Rolex-hype, essen szét a ház, legyen rajtunk urrá a Paul Newman Daytonája lááhhááz!
  • Miért nincs rendes motorversenyes karóra?
  • Órák az űrben.
  • Történetgyártók és a történethamisítók, bónusznak az óragyártók Dózsa Lászlója.
  • Hitlerrel influenszelni.
  • Miért éppen Svájc lett az óravilág központja?
  • Hamis órák.
  • Mennyire könnyű egyensúlyozni a sznobizmus peremén?
  • Csak kevés zseni jutott az órás bizniszbe, maréknyi ember hajtja a sokmilliárd dolláros ipart.
  • Minek az a sok kollaboráció?
  • És ha már órás zsenik, van itthon is egy világsztár.

Az adás teljes egészében letölthető MP3-ban innen.

Korábbi adások:

Így kell földgázt lopni!
Elmotorosodott Égéstér bűnözői tippekkel, sok V4-gyel, kiszivárgott titkos alkatrészárakkal és megélhetési motorversenyzéssel.
És akkor beraktuk a mahagóni műszerfalat a Trabantba
Lesz-e veterán a mai luxusautóból? Mitől alakul ki hirtelen a kult státusz? Az autógyár vagy a törvényhozó a gazember?


Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.