Ezért nem tudnak keveset fogyasztani az új autók
Sátántangó Edition Égéstér, elfelejtettük nézni az órát, ezért úgy jártunk, mint egyszeri anyuka a hentesnél: hoppá, két óra lett, maradhat? A studióban a sztárvendég Ágó Béla, vele társalgott Sturcz Antal, Bolla György és Zomborácz Iván. A két órába viszont rengeteg téma belefért! A műsorban hivatkozott cikkek linkje a leírásban!
Ha legközelebb élőben néznéd a felvételt, és hozzá is szólnál, irány a Twitch!
Eheti témáink:
- Nyegleo ravasz módon nem indította el a felvételt, míg az ő viselt dolgait beszéltük ki, az óbudai kalifátus története így lemaradt.
- Szolgálati közlemények, amitől nektek is jobb lesz.
- Fillérkúró mesterkurzus!
- Hajtásmódtól függ a spórolás?
- Automata vagy kézi váltóval jobb a fogyasztás?
- Így néz ki a kagyló diagram.
- Kétüteműzés, ilyen volt a versenytrabant.
- Archaikus szopás a verseny EVO-val, 2003-as tévéműsor.
- A spórolás meglepő ellenségei: eső!!!!!
- Hibridek fűtési anomáliái.
- Robogós túra a Kanári-szigeteken.
- Ford F150 teszt.
- Aggódunk a start-stop miatt.
- Környezettudatos autós: a turbótimert betiltani!
- Miért nem fogyasztanak keveset az autók?
- Gajdán Miki Hová tűntek a három liter fogyasztású autók cikke.
- Mennyi CO2 lesz egy kiló benzinből? Nem egy kiló a helyes válasz.
- Az autóipar sorscsapásai: háború és covid.
- A just in time halála.
- Mi lesz az orosz gyárakkal?
- Tulaj a pályán műhelytitkok.
- Yamaha MT-10 teszt.
- GR Yaris a tulaj a pályánban.
- Nincs széles gumi, csak kevés teljesítmény.
- Szolgálati közlemény.
- Az emlegetett anyag, amiért Anti versenyezni szeretne.
A teljes adás letölthető MP3-ban innen.
Korábbi adásaink:
- Bamako sztorik és a világ legveszélyesebb dzsungele Villám Gézával
- 2025-ben rendkívüli, évfordulós Budapest-Bamako indul, de lassan lezárul a 2026-os jelentkezés is, Balló Marci és Szentkuti Ákos beszélget a főszervezővel.
- Francia autókat imádunk és öreg német prémiumot keresünk
- Egybehangzóan az egyik legizgalmasabb kisautónak tartjuk az érkező Renault 5-öt és sportváltozatát, az Alpine A290-et, ezért összeültünk megbeszélni, miért lehet vágyni rájuk igazán, miközben kollégánk az új autóját keresi, ami véletlenül sem új, pláne nem elektromos.