Mai vendégünk Bácsi Gergely, vagyis Suprás Geri, akinél itthon kevesen tudnak többet a turbós japán motorok építéséről. És mivel a május 15-ére időzített Parkoló Parádé témája a tuning, Geri ad majd elő arról, hogyan nem érdemes nekiállni az autóépítésnek. Pénznél már csak időt kér többet a buli, de ezeken túl is számtalan buktató várja azt, aki belevágna, de sokak szerint megéri. A stúdióban Suprás Geri, Karotta és Sturcz Anti.
Mindenképp iratkozz fel ránk Twitchen, hogy a következő Égésteret már élőben követhesd és hozzászólhass: https://www.
Az adás tartalmából:
- Elmondjuk, miért érdemes kijönni a május 15-re szervezett Parkoló Parádéra.
- Rögtön utána egy érdekes pályaív: DJ-ből az autótuner felé.
- Miért kellemetlen egy 1000 lóerős Suprával menni mindenhová?
- Az emlegetett videó, amire még visszatérünk:
- Az autó, ami három évig nem készült el, ezért a tulaj szerelővé képezte magát.
- Mi csinál hype-ot egy autó köré?
- Drága lenne a Supra, ha nincs a Halálos Iramban?
- Legendadöntögetés: rossz a DeTomaso Pantera, de nagyon.
- Még több legendadöntögetés: a Supra nem igazán való semmire.
- Ez teszi sírba a tunert: az autó, ami mindenre jó.
- Perspektívák: kell bárkinek rettenetesen erős autó, ha egy Tesla úgyis lelépi?
- A tuning és a motorfejlesztés: ezért érdemes bejáratott típust építeni.
A teljes adás letölthető MP3-ban innen.
Korábbi adások
- Francia autókat imádunk és öreg német prémiumot keresünk
- Egybehangzóan az egyik legizgalmasabb kisautónak tartjuk az érkező Renault 5-öt és sportváltozatát, az Alpine A290-et, ezért összeültünk megbeszélni, miért lehet vágyni rájuk igazán, miközben kollégánk az új autóját keresi, ami véletlenül sem új, pláne nem elektromos.
- Dizájnerek testközelből
- Az elmúlt héten két zseniális formatervező, Chris Bangle és Jozef Kabaň is Budapesten járt. Mi kaptunk az alkalmon, és beszélgettünk velük a dizájn és az autóipar titkairól. Élményeinkről szerkesztőségi dizájnerünkkel, Jakusovszky Kristóffal, vagyis Elvisszel kiegészülve számolunk be.