Mai vendégünk Bácsi Gergely, vagyis Suprás Geri, akinél itthon kevesen tudnak többet a turbós japán motorok építéséről. És mivel a május 15-ére időzített Parkoló Parádé témája a tuning, Geri ad majd elő arról, hogyan nem érdemes nekiállni az autóépítésnek. Pénznél már csak időt kér többet a buli, de ezeken túl is számtalan buktató várja azt, aki belevágna, de sokak szerint megéri. A stúdióban Suprás Geri, Karotta és Sturcz Anti.
Mindenképp iratkozz fel ránk Twitchen, hogy a következő Égésteret már élőben követhesd és hozzászólhass: https://www.
Az adás tartalmából:
- Elmondjuk, miért érdemes kijönni a május 15-re szervezett Parkoló Parádéra.
- Rögtön utána egy érdekes pályaív: DJ-ből az autótuner felé.
- Miért kellemetlen egy 1000 lóerős Suprával menni mindenhová?
- Az emlegetett videó, amire még visszatérünk:
- Az autó, ami három évig nem készült el, ezért a tulaj szerelővé képezte magát.
- Mi csinál hype-ot egy autó köré?
- Drága lenne a Supra, ha nincs a Halálos Iramban?
- Legendadöntögetés: rossz a DeTomaso Pantera, de nagyon.
- Még több legendadöntögetés: a Supra nem igazán való semmire.
- Ez teszi sírba a tunert: az autó, ami mindenre jó.
- Perspektívák: kell bárkinek rettenetesen erős autó, ha egy Tesla úgyis lelépi?
- A tuning és a motorfejlesztés: ezért érdemes bejáratott típust építeni.
A teljes adás letölthető MP3-ban innen.
Korábbi adások
- Viszlát 2024, helló 2025!
- Nagyon sűrű év volt az idei, nagy emlékek és nehéz pillanatok egyaránt jutottak, a szélsőségek elmesélője Balogh Bence, Szentkuti Ákos és Hamvas Tamás.
- Forma-1 szezonzáró Wéber Gáborral
- Izgalmas szezonon vagyunk túl a Forma-1-ben sok meglepetéssel, aminek persze nem mindenki egyformán örül. Wéber Gáborral elemezzük a legfontosabb történéseket, áttekintjük a csapatok és a pilóták jó és rossz húzásait, beszélünk a szabálymódosításról és az átmeneti, 2025-ös évről. Szóba kerülnek a lehetséges átigazolások is. A felvétel Sergio Pérez távozásának bejelentése előtt készült!