10 millióból megcsináljuk a Suzuki Ignised, de lehet, hogy elpukkan a motorja

Égéstér 487.

2022.04.14. 17:06

Mai vendégünk Bácsi Gergely, vagyis Suprás Geri, akinél itthon kevesen tudnak többet a turbós japán motorok építéséről. És mivel a május 15-ére időzített Parkoló Parádé témája a tuning, Geri ad majd elő arról, hogyan nem érdemes nekiállni az autóépítésnek. Pénznél már csak időt kér többet a buli, de ezeken túl is számtalan buktató várja azt, aki belevágna, de sokak szerint megéri. A stúdióban Suprás Geri, Karotta és Sturcz Anti.

Mindenképp iratkozz fel ránk Twitchen, hogy a következő Égésteret már élőben követhesd és hozzászólhass: https://www.twitch.tv/totalcarhu

Az adás tartalmából:

  • Elmondjuk, miért érdemes kijönni a május 15-re szervezett Parkoló Parádéra.
  • Rögtön utána egy érdekes pályaív: DJ-ből az autótuner felé.
  • Miért kellemetlen egy 1000 lóerős Suprával menni mindenhová?
  • Az emlegetett videó, amire még visszatérünk:
  • Az autó, ami három évig nem készült el, ezért a tulaj szerelővé képezte magát.
  • Mi csinál hype-ot egy autó köré?
  • Drága lenne a Supra, ha nincs a Halálos Iramban?
  • Legendadöntögetés: rossz a DeTomaso Pantera, de nagyon.
  • Még több legendadöntögetés: a Supra nem igazán való semmire.
  • Ez teszi sírba a tunert: az autó, ami mindenre jó.
  • Perspektívák: kell bárkinek rettenetesen erős autó, ha egy Tesla úgyis lelépi?
  • A tuning és a motorfejlesztés: ezért érdemes bejáratott típust építeni.

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Korábbi adások

A Forma–1-től még Ágó Béla is eldobja az agyát
Alaposan kifaggatunk Ágó Bélát a 2024-es Magyar Nagydíjon szerzett tapasztalatairól és a Forma-1 jelenlegi helyzetéről. Szóba került a McLaren csapatutasítása, a Red Bull visszaesése, a Magyar Nagydíj jövője és a királykategória lenyűgöző technikai megoldásai is.
Sportautók és benzinárak a takarón túlról
Ezen a héten a sportautóké és a gran turismóké a főszerep, a vadonatúj Mercedes-AMG GT 63 mellett a hamarosan búcsúzó Audi S5 Cabriolet, illetve a szintén friss BMW M440i xDrive vezetése közben gyűjtött élményeinket is bedobjuk a közösbe. Emellett megvitatjuk, hogy régiós szinten a fizetésünk hány százalékát költjük benzinre, és megfejtjük, mi volt a Honda S2000 titka.