Többször rohadtunk le tesztautóval, mint a saját reménytelen szerencsétlenségeinkkel, de utólag mindegyiken tudunk nevetni. Jobb-e a Ford Capri, mint az Opel Manta, milyen ma egy átlagos, 15 éves autó, kell-e hengerenkénti pillangósor az autókra, és kell-e félni a 100-zal száguldó rollerektől? A stúdióban járt: Bazsó Gábor, Sturcz Anti és Szentkuti Ákos.
- Beköszönésnek nagyon beharangozzuk a Parkoló Parádét
- Szerelmetes szarjaink lerohadásai
- Intermezzo: milyen közösségi médiát vesz Elon Musk és minek?
- Vezetéstechnikai tréningek: mit rontunk el a volán mögött
- Egyre öregszik a magyar járműpark, de mást is jelent ma egy 15 éves autó, mint 2000-ben
- Vágyott népkupék: Manta, Capri és egy szétfaragott, hátsókerekes Ascona
- Jó-e bármire az ITB, vagy csak a hang miatt győzzük meg magunkat a hengerenkénti pillangóról
- Még több lerohadás
- Karotta majdnem Die Hardozik egyet
- A BMW iX, ami elállta a kertkaput és bezárta magát
- Kiveszi a hekker a kezünkből a kormányt?
- A rollerek Teslája
- A gördeszkák Teslája
- Karotta esik egy baromi nagyot
- Irodai sebességrekordok és driftelések
- Milyen járműbe fektessünk?
A teljes adás letölthető MP3-ban innen.
Korábbi adásaink:
- Francia autókat imádunk és öreg német prémiumot keresünk
- Egybehangzóan az egyik legizgalmasabb kisautónak tartjuk az érkező Renault 5-öt és sportváltozatát, az Alpine A290-et, ezért összeültünk megbeszélni, miért lehet vágyni rájuk igazán, miközben kollégánk az új autóját keresi, ami véletlenül sem új, pláne nem elektromos.
- Dizájnerek testközelből
- Az elmúlt héten két zseniális formatervező, Chris Bangle és Jozef Kabaň is Budapesten járt. Mi kaptunk az alkalmon, és beszélgettünk velük a dizájn és az autóipar titkairól. Élményeinkről szerkesztőségi dizájnerünkkel, Jakusovszky Kristóffal, vagyis Elvisszel kiegészülve számolunk be.