Legjobb lerohadásaink és önpusztításaink

Égéstér 489.

2022.04.28. 18:12 Módosítva: 2022.04.28. 18:12

Többször rohadtunk le tesztautóval, mint a saját reménytelen szerencsétlenségeinkkel, de utólag mindegyiken tudunk nevetni. Jobb-e a Ford Capri, mint az Opel Manta, milyen ma egy átlagos, 15 éves autó, kell-e hengerenkénti pillangósor az autókra, és kell-e félni a 100-zal száguldó rollerektől? A stúdióban járt: Bazsó Gábor, Sturcz Anti és Szentkuti Ákos.

  • Beköszönésnek nagyon beharangozzuk a Parkoló Parádét
  • Szerelmetes szarjaink lerohadásai
  • Intermezzo: milyen közösségi médiát vesz Elon Musk és minek?
  • Vezetéstechnikai tréningek: mit rontunk el a volán mögött
  • Egyre öregszik a magyar járműpark, de mást is jelent ma egy 15 éves autó, mint 2000-ben
  • Vágyott népkupék: Manta, Capri és egy szétfaragott, hátsókerekes Ascona
  • Jó-e bármire az ITB, vagy csak a hang miatt győzzük meg magunkat a hengerenkénti pillangóról
  • Még több lerohadás
  • Karotta majdnem Die Hardozik egyet
  • A BMW iX, ami elállta a kertkaput és bezárta magát
  • Kiveszi a hekker a kezünkből a kormányt?
  • A rollerek Teslája
  • A gördeszkák Teslája
  • Karotta esik egy baromi nagyot
  • Irodai sebességrekordok és driftelések
  • Milyen járműbe fektessünk?

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Korábbi adásaink:

Francia autókat imádunk és öreg német prémiumot keresünk
Egybehangzóan az egyik legizgalmasabb kisautónak tartjuk az érkező Renault 5-öt és sportváltozatát, az Alpine A290-et, ezért összeültünk megbeszélni, miért lehet vágyni rájuk igazán, miközben kollégánk az új autóját keresi, ami véletlenül sem új, pláne nem elektromos.
Dizájnerek testközelből
Az elmúlt héten két zseniális formatervező, Chris Bangle és Jozef Kabaň is Budapesten járt. Mi kaptunk az alkalmon, és beszélgettünk velük a dizájn és az autóipar titkairól. Élményeinkről szerkesztőségi dizájnerünkkel, Jakusovszky Kristóffal, vagyis Elvisszel kiegészülve számolunk be.