Dobogó utáni depresszió és csóróság a motorsportban
Eheti sztárvendégünk egyben friss vendégszerzőnk és vendégelőadónk is egyben, Nagy Biggy Robi ugrott be sztorizni a bajnoki címek árnyékában megbúvó depresszióról és csóróságról, illetve kiderül, hogyan kell autóval ugratni, és mennyi lóerő az, amitől már kiég az ember. Mondjuk az sem mindegy, mibe teszik bele.
Eheti témáink:
- Biggy Robi munkássága, mi az összefüggés a jetski és az autóversenyzés között?
- Szolgálati közlemények Antitól.
- Vissza a jetskihez: hogyan kell elsüllyeszteni egy gépet a versenyen?
- Rajtprocedúra és trükkök.
- Műhelytitok, hogyan jött Biggy Robi a TAP-ba.
- Tanácsok leendő autóversenyzőknek.
- Csórón versenyezni és a dobogó utáni depresszió.
- Onnan ismerni fel az ügyes, de pénztelen versenyzőt: időnként felbukkan, időnként eltűnik.
- Tippjáték: fiatalok és autózás.
- Ha már fiatalok: ők már a szemükkel éreznek.
- Anti és a Conti bemutató Porschékkal.
- Az olcsó autósportokról.
- Furcsa rövidítések a pálya szélén.
- A legrohadtabb esések.
- Az ugratás fortélyai.
- G osztály mesterkurzus Antival.
- Mi a joker a ralikrosszban?
- Amikor Robi visszatért a TAP-ba.
- Elektromos autó helye a motorsportban.
- Új szolgáltatás: nem nyilatkozunk rólad.
- Ken Block megreformálta a sportszponzorációt.
- Hogyan rossz beszélni a kamerának.A teljes adás letölthető MP3-ban innen.
- Amikor a Bezsenyi volt az Égéstérben.
- Médiaipari kitekintő.
- A Supra MK5, ami BMW, és állat.
- Az M4 tetszett? NEM!
- Mit várhatunk Robitól.
- 1000 lóerő, ami után már minden szar.
A teljes adás letölthető MP3-ban innen.
Korábbi adásaink:
- Tesztautó körkép: lenézzük az öreget, nem értjük az újat?
- Elárasztották a szerkesztőséget a tesztautók, retró izomautó, régimódi sportlimuzin, kínai csúcs villanyautó és konnektorról tölthető limuzin is.
- Így terelhetők a vásárlók a fiatal használtautók felé
- Az Égéstér vendége Hőgye Attila, a Mercar ügyvezető igazgatója, akitől megtudjuk, miért vágott bele a Mercarius flottakezelő a használtautók értékesítésébe, és mire van szükség ahhoz, hogy a vevők megbízzanak egy ismeretlen autóban. A belső égésűek és a villanyautók csatája mellett a céges és a magánvásárlói szokások változásai is szóba kerülnek, és azt is megtudjuk, jelenleg milyen autóknak a legnehezebb új gazdát találni.