Dobogó utáni depresszió és csóróság a motorsportban
Eheti sztárvendégünk egyben friss vendégszerzőnk és vendégelőadónk is egyben, Nagy Biggy Robi ugrott be sztorizni a bajnoki címek árnyékában megbúvó depresszióról és csóróságról, illetve kiderül, hogyan kell autóval ugratni, és mennyi lóerő az, amitől már kiég az ember. Mondjuk az sem mindegy, mibe teszik bele.
Eheti témáink:
- Biggy Robi munkássága, mi az összefüggés a jetski és az autóversenyzés között?
- Szolgálati közlemények Antitól.
- Vissza a jetskihez: hogyan kell elsüllyeszteni egy gépet a versenyen?
- Rajtprocedúra és trükkök.
- Műhelytitok, hogyan jött Biggy Robi a TAP-ba.
- Tanácsok leendő autóversenyzőknek.
- Csórón versenyezni és a dobogó utáni depresszió.
- Onnan ismerni fel az ügyes, de pénztelen versenyzőt: időnként felbukkan, időnként eltűnik.
- Tippjáték: fiatalok és autózás.
- Ha már fiatalok: ők már a szemükkel éreznek.
- Anti és a Conti bemutató Porschékkal.
- Az olcsó autósportokról.
- Furcsa rövidítések a pálya szélén.
- A legrohadtabb esések.
- Az ugratás fortélyai.
- G osztály mesterkurzus Antival.
- Mi a joker a ralikrosszban?
- Amikor Robi visszatért a TAP-ba.
- Elektromos autó helye a motorsportban.
- Új szolgáltatás: nem nyilatkozunk rólad.
- Ken Block megreformálta a sportszponzorációt.
- Hogyan rossz beszélni a kamerának.A teljes adás letölthető MP3-ban innen.
- Amikor a Bezsenyi volt az Égéstérben.
- Médiaipari kitekintő.
- A Supra MK5, ami BMW, és állat.
- Az M4 tetszett? NEM!
- Mit várhatunk Robitól.
- 1000 lóerő, ami után már minden szar.
A teljes adás letölthető MP3-ban innen.
Korábbi adásaink:
- Forma-1 szezonzáró Wéber Gáborral
- Izgalmas szezonon vagyunk túl a Forma-1-ben sok meglepetéssel, aminek persze nem mindenki egyformán örül. Wéber Gáborral elemezzük a legfontosabb történéseket, áttekintjük a csapatok és a pilóták jó és rossz húzásait, beszélünk a szabálymódosításról és az átmeneti, 2025-ös évről. Szóba kerülnek a lehetséges átigazolások is. A felvétel Sergio Pérez távozásának bejelentése előtt készült!
- Mikulás Rallye navigátor szemmel
- A 28. Mikulás Rallye-n Ákos navigátorként ült be Bunkoczi László mellé a tavaly Afrikában már bizonyított Isuzu D-Max pick-upba, és előfutóként izgulta végig a megmérettetést. A navigátor életének nehézségei és a korán kelés mellett arról is beszélgettünk, hogy miért tűnnek el a klasszikus kisautók, mire számíthatnak az olcsó autóra vágyók, és milyen típusoktól búcsúzunk el 2025-ben.