Mit éri meg restaurálni? Pár dolgot igen, a többit nem

2022.06.16. 16:33

Égéstér Extra Linczmayer Balázzsal, a Mini Guruval, őszintén a veteránozás árnyoldaláról, a megtérülésről, a megúszó projektekről és az egyre hitványabb új alkatrészekről. Egyúttal felkészülünk a június 19-i Parkoló Parádéra.

Adásunk tartalmából:

  • Sztárvendégünk a Mini Guru, Linczmayer Balázs. Hogyan fér be ekkora ember, ennyire kicsit autóba?
  • És akkor Pál Apostol találkozott a Minivel.
  • Családon belüli autólopások, lebukások, újabb lopások, újabb lebukások...
  • Szakdolgozat a Totalcarból.
  • Miért pont a nagy emberek Miniznek?
  • 15 tonna new old stock alkatrész, 15 tonnát raksz és ennyi a bér. Tárárárám tápp, tárárárám.
  • Miért úsznak el a házi restaurálós projektek?
  • Mivel jár egy Mini Guru, ha nem Minivel?
  • A felületkezelés csodái
  • Hol ér véget a szerelés és hol kezdődik a restaurálás?
  • Hülye vagy, hogy Minit restaurálsz? Miért nem Jaguar E-Type-ot?
  • Mit éri meg restaurálni? A lényeg: ne népautót.
  • Hitványak az új alkatrészek.
  • A modern Mini viszonya a régivel.
  • Hol éri el a kocsi értéke a bekerülési árat?
  • Mini bódé, gyári új, közvetlenül a Brit Királyi Családtól.
  • Ráépült a Minire az engine swap ipar.
  • A hatósági munka nem ellenük irányul, csak őket szivatja.
  • A sportos étosz kiaknázása 40 lóerőből.
  • Mini Sprint - a szénné faragottat hova faragod még szénné, mit szénné, GYÉMÁNTTÁ?

A teljes adás letölthető MP3-ban innen.

Korábbi adások:

Forma-1 szezonzáró Wéber Gáborral
Izgalmas szezonon vagyunk túl a Forma-1-ben sok meglepetéssel, aminek persze nem mindenki egyformán örül. Wéber Gáborral elemezzük a legfontosabb történéseket, áttekintjük a csapatok és a pilóták jó és rossz húzásait, beszélünk a szabálymódosításról és az átmeneti, 2025-ös évről. Szóba kerülnek a lehetséges átigazolások is. A felvétel Sergio Pérez távozásának bejelentése előtt készült!
Mikulás Rallye navigátor szemmel
A 28. Mikulás Rallye-n Ákos navigátorként ült be Bunkoczi László mellé a tavaly Afrikában már bizonyított Isuzu D-Max pick-upba, és előfutóként izgulta végig a megmérettetést. A navigátor életének nehézségei és a korán kelés mellett arról is beszélgettünk, hogy miért tűnnek el a klasszikus kisautók, mire számíthatnak az olcsó autóra vágyók, és milyen típusoktól búcsúzunk el 2025-ben.