Égéstér Extra Linczmayer Balázzsal, a Mini Guruval, őszintén a veteránozás árnyoldaláról, a megtérülésről, a megúszó projektekről és az egyre hitványabb új alkatrészekről. Egyúttal felkészülünk a június 19-i Parkoló Parádéra.
Adásunk tartalmából:
- Sztárvendégünk a Mini Guru, Linczmayer Balázs. Hogyan fér be ekkora ember, ennyire kicsit autóba?
- És akkor Pál Apostol találkozott a Minivel.
- Családon belüli autólopások, lebukások, újabb lopások, újabb lebukások...
- Szakdolgozat a Totalcarból.
- Miért pont a nagy emberek Miniznek?
- 15 tonna new old stock alkatrész, 15 tonnát raksz és ennyi a bér. Tárárárám tápp, tárárárám.
- Miért úsznak el a házi restaurálós projektek?
- Mivel jár egy Mini Guru, ha nem Minivel?
- A felületkezelés csodái
- Hol ér véget a szerelés és hol kezdődik a restaurálás?
- Hülye vagy, hogy Minit restaurálsz? Miért nem Jaguar E-Type-ot?
- Mit éri meg restaurálni? A lényeg: ne népautót.
- Hitványak az új alkatrészek.
- A modern Mini viszonya a régivel.
- Hol éri el a kocsi értéke a bekerülési árat?
- Mini bódé, gyári új, közvetlenül a Brit Királyi Családtól.
- Ráépült a Minire az engine swap ipar.
- A hatósági munka nem ellenük irányul, csak őket szivatja.
- A sportos étosz kiaknázása 40 lóerőből.
- Mini Sprint - a szénné faragottat hova faragod még szénné, mit szénné, GYÉMÁNTTÁ?
A teljes adás letölthető MP3-ban innen.
Korábbi adások:
- Dizájnerek testközelből
- Az elmúlt héten két zseniális formatervező, Chris Bangle és Jozef Kabaň is Budapesten járt. Mi kaptunk az alkalmon, és beszélgettünk velük a dizájn és az autóipar titkairól. Élményeinkről szerkesztőségi dizájnerünkkel, Jakusovszky Kristóffal, vagyis Elvisszel kiegészülve számolunk be.
- Új kolléga a Totalcarnál!
- Szerkesztőségünk Hamvas Tamással gazdagodott, aki a 2012-ben nálunk töltött szakmai gyakorlata mellett két imádott BMW-jéről, a japán álomautóiról és az autóiparról is mesél, mond néhány keresetlen szót a fogyasztásmérésről, de az is kiderül, mire jó, és mire nem jó a Ford Focus ST.