Égéstér Extra Linczmayer Balázzsal, a Mini Guruval, őszintén a veteránozás árnyoldaláról, a megtérülésről, a megúszó projektekről és az egyre hitványabb új alkatrészekről. Egyúttal felkészülünk a június 19-i Parkoló Parádéra.
Adásunk tartalmából:
- Sztárvendégünk a Mini Guru, Linczmayer Balázs. Hogyan fér be ekkora ember, ennyire kicsit autóba?
- És akkor Pál Apostol találkozott a Minivel.
- Családon belüli autólopások, lebukások, újabb lopások, újabb lebukások...
- Szakdolgozat a Totalcarból.
- Miért pont a nagy emberek Miniznek?
- 15 tonna new old stock alkatrész, 15 tonnát raksz és ennyi a bér. Tárárárám tápp, tárárárám.
- Miért úsznak el a házi restaurálós projektek?
- Mivel jár egy Mini Guru, ha nem Minivel?
- A felületkezelés csodái
- Hol ér véget a szerelés és hol kezdődik a restaurálás?
- Hülye vagy, hogy Minit restaurálsz? Miért nem Jaguar E-Type-ot?
- Mit éri meg restaurálni? A lényeg: ne népautót.
- Hitványak az új alkatrészek.
- A modern Mini viszonya a régivel.
- Hol éri el a kocsi értéke a bekerülési árat?
- Mini bódé, gyári új, közvetlenül a Brit Királyi Családtól.
- Ráépült a Minire az engine swap ipar.
- A hatósági munka nem ellenük irányul, csak őket szivatja.
- A sportos étosz kiaknázása 40 lóerőből.
- Mini Sprint - a szénné faragottat hova faragod még szénné, mit szénné, GYÉMÁNTTÁ?
A teljes adás letölthető MP3-ban innen.
Korábbi adások:
- Forma-1 szezonzáró Wéber Gáborral
- Izgalmas szezonon vagyunk túl a Forma-1-ben sok meglepetéssel, aminek persze nem mindenki egyformán örül. Wéber Gáborral elemezzük a legfontosabb történéseket, áttekintjük a csapatok és a pilóták jó és rossz húzásait, beszélünk a szabálymódosításról és az átmeneti, 2025-ös évről. Szóba kerülnek a lehetséges átigazolások is. A felvétel Sergio Pérez távozásának bejelentése előtt készült!
- Mikulás Rallye navigátor szemmel
- A 28. Mikulás Rallye-n Ákos navigátorként ült be Bunkoczi László mellé a tavaly Afrikában már bizonyított Isuzu D-Max pick-upba, és előfutóként izgulta végig a megmérettetést. A navigátor életének nehézségei és a korán kelés mellett arról is beszélgettünk, hogy miért tűnnek el a klasszikus kisautók, mire számíthatnak az olcsó autóra vágyók, és milyen típusoktól búcsúzunk el 2025-ben.