Négymilliós repedés a tízmilliós autón
Hol lakik az igazi tempó, a 3 tonnás leszorítóerő és a goodwood-i rekorder porszívó, rácsodálkozás az olcsó gyártásra és frissen született autóipari fogalmak. Friss Égéstér Karottával, Gajdán Mikivel, Assúrral és Zombival.
Adásunk tartalmából:
- Alibaba és a negyven rabló rovat: Hyundai Ioniq kártotó, a négymilliós repedés a lökhárítón.
- Oswald Mills Audio
- Ér-e felháborodni egy autó előállítási költségén és a hülye modell az autógyáraknál.
- Szevasz csórók, az olcsó autót nem tudjuk gyártani!
- Hülye definíciók: mainstream és underground gyártók.
- Ügynökségi modell az autógyártásban.
- Mennyibe kerül valójában egy autó?
- Decontenting: amit autógyártók ki tudnak spórolni, azt ki is spórolják.
- Karotta Lexus tesztje.
- Goodwood új rekorderért egy underground gyártó szállítja, mégpedig egy Batmobile-t!
- Még újabb fogalom: butique autógyártó.
- 3 tonna leszorítóerő, és minden bizonnyal a legrosszabb utcai futómű.
- Pikes Peaket bezzeg benzines autó nyerte meg!
- Man TT vs. Pikes Peak - hol lakik az igazi tempó.
- Elátkozotott ökörszarv-kormány.
- Folyamatosan csúszó önvezetés.
- Hogyan semmisítette meg a felnit az önvezetés? Első kézből élmény.
- Kilencesek menetelése.
A teljes adás letölthető MP3-ban innen.
Korábbi adások:
- Francia autókat imádunk és öreg német prémiumot keresünk
- Egybehangzóan az egyik legizgalmasabb kisautónak tartjuk az érkező Renault 5-öt és sportváltozatát, az Alpine A290-et, ezért összeültünk megbeszélni, miért lehet vágyni rájuk igazán, miközben kollégánk az új autóját keresi, ami véletlenül sem új, pláne nem elektromos.
- Dizájnerek testközelből
- Az elmúlt héten két zseniális formatervező, Chris Bangle és Jozef Kabaň is Budapesten járt. Mi kaptunk az alkalmon, és beszélgettünk velük a dizájn és az autóipar titkairól. Élményeinkről szerkesztőségi dizájnerünkkel, Jakusovszky Kristóffal, vagyis Elvisszel kiegészülve számolunk be.