Négymilliós repedés a tízmilliós autón
Hol lakik az igazi tempó, a 3 tonnás leszorítóerő és a goodwood-i rekorder porszívó, rácsodálkozás az olcsó gyártásra és frissen született autóipari fogalmak. Friss Égéstér Karottával, Gajdán Mikivel, Assúrral és Zombival.
Adásunk tartalmából:
- Alibaba és a negyven rabló rovat: Hyundai Ioniq kártotó, a négymilliós repedés a lökhárítón.
- Oswald Mills Audio
- Ér-e felháborodni egy autó előállítási költségén és a hülye modell az autógyáraknál.
- Szevasz csórók, az olcsó autót nem tudjuk gyártani!
- Hülye definíciók: mainstream és underground gyártók.
- Ügynökségi modell az autógyártásban.
- Mennyibe kerül valójában egy autó?
- Decontenting: amit autógyártók ki tudnak spórolni, azt ki is spórolják.
- Karotta Lexus tesztje.
- Goodwood új rekorderért egy underground gyártó szállítja, mégpedig egy Batmobile-t!
- Még újabb fogalom: butique autógyártó.
- 3 tonna leszorítóerő, és minden bizonnyal a legrosszabb utcai futómű.
- Pikes Peaket bezzeg benzines autó nyerte meg!
- Man TT vs. Pikes Peak - hol lakik az igazi tempó.
- Elátkozotott ökörszarv-kormány.
- Folyamatosan csúszó önvezetés.
- Hogyan semmisítette meg a felnit az önvezetés? Első kézből élmény.
- Kilencesek menetelése.
A teljes adás letölthető MP3-ban innen.
Korábbi adások:
- Forma-1 szezonzáró Wéber Gáborral
- Izgalmas szezonon vagyunk túl a Forma-1-ben sok meglepetéssel, aminek persze nem mindenki egyformán örül. Wéber Gáborral elemezzük a legfontosabb történéseket, áttekintjük a csapatok és a pilóták jó és rossz húzásait, beszélünk a szabálymódosításról és az átmeneti, 2025-ös évről. Szóba kerülnek a lehetséges átigazolások is. A felvétel Sergio Pérez távozásának bejelentése előtt készült!
- Mikulás Rallye navigátor szemmel
- A 28. Mikulás Rallye-n Ákos navigátorként ült be Bunkoczi László mellé a tavaly Afrikában már bizonyított Isuzu D-Max pick-upba, és előfutóként izgulta végig a megmérettetést. A navigátor életének nehézségei és a korán kelés mellett arról is beszélgettünk, hogy miért tűnnek el a klasszikus kisautók, mire számíthatnak az olcsó autóra vágyók, és milyen típusoktól búcsúzunk el 2025-ben.