Itt kommentelheti. A B-oldalt itt találja. A Minidisc-rögzítőt köszönjük a Civil Rádiónak, a mikrofont az Index fantasztikus videó-rovata adta kölcsön.
Égéstér extra egy perkupai medencéből
Lerohadásra ítélt autókkal, lélekvesztő kisrobogókon szeljük át az országot, hogy utána lelkes, zajos és kissé egyensúlyzavaros embermasszaként hömpölyögjünk a távoli Borsodban, majd háborgunk kicsit az évenkénti vizsgáztatáson.
TC-vel árkon-bokron át
Kommentelné? Itt lehet!
Ezt most elbaltáztuk
Kommentelné? Itt lehet!
Swifttől, Köengsegg és a TEK
Kommentelni itt lehet!
Közvetlenül a felvétel után kaptuk meg a helyettes államtitkár úr válaszát, meglepően gyorsan, amiért jár a pluszpont. Köszönjük!
Bár a mentési akció több időt vesz igénybe a korábban reméltnél, a Külügyminisztérium és a Terrorelhárítási Központ munkatársai minden erejükkel azon dolgoznak, hogy a két magyar állampolgár mielőbb épségben kiszabadulhasson. A művelet biztonsága érdekében több információt most sajnos nem tudunk közölni, de tisztában vagyunk azzal, hogy a közvéleményt élénken foglalkoztatja az ügy. Ezért amint lehet, részletes tájékoztatást adunk Önökek.
Havasi Bertalan,
helyettes államtitkár, Miniszterelnökség
100 euróért venne autót a Bende
Kommentelni itt lehet.
Hőség ellen van orvosság
Kommentelni itt lehet.
Adunk-veszünk és persze szívunk
Kommentelni itt lehet.
Cougar, korrupció a COTY-nál, Lexus és egy kis pornó
Cougar, rendőrségi túlkapások és autótöréseink
Mentsük meg a taxisokat vagy ne? Sumákoló biztosítók, kész a Cougar.
Parázs vitát váltott ki a szerkesztőségben a taxis-sztrájk. Egyik oldalon azok álltak, akik szerint nem kell mindenáron taxizni: ha nem megy, akkor nem megy, míg a másikon azok, akik gyakorlati tapasztalattal is rendelkeznek taxizás terén és árnyaltabban látják a dolgokat. Egyben azonban megegyeztünk: összetartás és létszámcsökkentés nélkül mindig a fuvarozók húzzák a rövidebbet.
Zách Dani, a közügyek felkent boszorkányirtója ismét érdekes anomáliával szembesült: bár a biztosítóknak rendelkezésükre áll egy közös adatbázis, mégsem tudják jól használni, ennek pedig leginkább önök láthatják kárát, amikor ripsz-ropsz bukják a bónusz-besorolásukat.
Ezen kívül megtudjuk, mi lett a hányatott Cougar sorsa és hogy Mr.Garrison hogyan tolt ki a tolakodó rendszerrel. Tartsanak ma is velünk!
Mitől prémium a prémium és szerelő-canossa élőben
Fékezett habzású robogós fanatikusok, Camaro a versenypályán és némi BMW
Minden igyekezetük ellenére is csak nehezen találtak vissza a srácok a műsor elején kijelölt útra, ám annál értékesebb tapasztalatokat osztanak meg a leendő robogósokkal, Camaro-tulajdonosokkal és autóhifisekkel. Szopás a dugóban? Kizárt, csak jó autó kell hozzá. Motordoki tanácsot kér? Hihetetlen, ugye? És milyen az amerikai izomautó a versenypályán?
Itt hozzászólhat. Itt letöltheti, ha a player sarkában található kis nyíllal nem menne.
Jay Lenóval bandáztunk, benéztünk Foose-hoz és megtudtuk, hogyan verte át az MTV a West Coast Customs-t
Szószátyár pletykafészkek: mit nem vettünk ma?
Karottában Zirig kolléga elindította a vezérhangyát és hasztalan próbálta őt Zách Dani visszafogni. Ám a terve szó szerint füstbe ment. Az autós világban atombombaként robbant az egyik nagynevű magazin negatív kritikája a várva-várt Toyota-Subaru csodaautó kapcsán (bővebben itt) ellenben Csikós előtt felvillant a jövő, Pista pedig élete legkeményebb tesztjárműves élményén van túl.
Ezen kívül lesznek még: homoszexuális motorosok, sportossággal eladott SUV-ok és temérdek rossz poén.
Kommentelni pedig itt lehet.
Legyen rendszám mindenen
Hogy Magyarországon miért drágább robogót forgalomba helyezni, mint személyautót? Egyszerűen el lett rontva valami. De vajon mennyivel lenne szebb a világ, ha rendszámot kapnának az ötven köbcentisek is? Mázlista Bandi pedig önmaga - és autóparkja - csapdájába esve keresi a kiutat nehéz helyzetéből.
Blogposztunkban hozzászólhat.
Hová tűnt a tévéműsor? Miért csuknak le gyorshajtás miatt? És miért nem adunk el mindent a Volkswagennek?
Akkut kérdésekre keressük a válaszokat és meg is találjuk, mint mindig, bár nem biztos, hogy a helyeseket. Ettől függetlenül megvizsgáljuk a ruppótlan gyártók helyzetét és örülünk annak, hogy a megszűnés helyett tehetős tulajdonosokhoz kerülnek. Persze nem maradhat el egy kis ízelítő sem a Totalcar tévéből, ebből kiderül, mitől vörös Winkler és Karotta feje. Viszont a túlzott vidámságnak gátat szab a már érvényben lévő új büntetőtarifa-táblázat.
Égéstér RSS.
iTunes feliratkozás.
Szerelmetes szaraink avagy az Anonim Autóbuzik vallomásai
Kicsit magunkba szálltunk és őszintén bevallottuk minden hibánkat. Ablakon kidobott forinthegyekkel kompenzált tapasztalatok, hogyanok és mikéntek Karotta, Winkler, Zách Dani és Pista könnyei mögött.
Itt hozzászólhat.
Ki mennyit enged az árból? Mítosz a német használtautó?
Tizedik adásunk alkalmából ültünk egy kis örömünnepet és meghívtuk kedvelt szerzőnket, meséljen remek történeteket a trükkös, külföldi nepperekről.
Ki a hunyó? A hitelkárosult vagy a bank? És mit vegyen 300 ezer forintért?
Zách Dani a hitelkárosultaknál járt és szinte összetörve érkezett vissza a szerkesztőségbe. De a valóságban persze minden éremnek két oldala van, sőt, idehaza akár három is. Csikós sem volt rest és vele közösen kerestük a tuti de olcsó autókat.
...és felbukkant néhány sötét titok is a múltból.
Fapados légitársaságok és a hugyospalack hatása a megbélyegzett adócsalókra
Utazott ön RyanAir-rel? Saját bőrén élte meg az utaspiszkálást- és lehúzást? Netán hajlandó lenne velünk együtt megszámolni az ország autós adócsalóit?
Akkor ide kattintson!
Genf és a döbbenet, pályanapi tanulságok
Ünnepnapi adásunk alkalmával csupa-csupa kellemes és tanulságos dologról beszélgettünk. Hogy milyen valójában egy autószalon az újságíró szemével és hogy ki törte össze magát a Totalcar Pályanapon? Mindent megtudhat.
Swift sport robogók és szabotőrök
A stúdióban Zách Dani, Csikós, Winkler és Karotta. A téma: milyen az a Suzuki Swift Sport, ami épp nálunk van, milyen vetélytársak ellenében nyerte meg az EVO magazin csoporttesztjét, ki szabotálja el, hogy lehessen végre B kategóriás jogosítvánnyal 125 köbcentis robogót vezetni, mennyit spórolt Csikós a télen azzal, hogy robogózott, és még sokan mások.
Kapcsolódó blogposztunkban hozzászólhat!
Pályanapi tudnivalók, Horst Fuchs és titkok a múltból
Megcsappant létszámmal bár, de lelkesen vetettük bele magunkat a pályanapok világába. Temérdek jó tanács, intelem és egy jó buli ígérete, valamint egy sértett szerelő, akit mindannyian szeretünk. És megtudhatja, milyen autókat láthat, ha eljön. (Hű, a két Nissan GT-R-t nem is említettük.)
Kommenteljen itt.