A teljesség igényével

Hirdetés
2010.05.14. 18:20 Módosítva: 2010.05.17. 13:34
Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

Mit jelent számunkra a „felső kategóriás”? Van, akinek méregdrága, kevéssé használható, presztízsértéket képviselő luxuscikkeket. Ugyanakkor vannak, akik számára a jövőbe mutató technológiákat, a végletekig kidolgozott belső teret, a tökéletesre csiszolt részleteket és a kompromisszumok nélküli kényelmet. Az új CR-V nekik készült…

... és ez már az első ránézésre feltűnik. A 2010-es CR-V az eddigiek mellett 3 új színben (gyöngyházfehér, titán és ezüst), új, formatervezett első és hátsó lökhárítókkal, új hűtőmaszkkal, új ötküllős könnyűfém keréktárcsákkal érkezik. Impozáns. A beltérben valamennyi panel új felületi kiképzést és új színt kapott, de megváltoztak a padlószőnyegek, az ajtókilincsek és a kárpitozás is, s mindez még hangulatosabbá tette a 2010-es CR-V kényelmes utasterét. Az új iPod fogadására alkalmas audiorendszer, a továbbfejlesztett zaj- és vibrációvédelemmel kiegészítve nyújt igazán tökéletes élvezetet.

És még be sem indítottuk! Pedig a 2010-es CR-V egyik legnagyobb újdonsága, hogy az Euro 5-ös i-DTEC dízelmotorral szerelt változat most első ízben automatikus váltóval is elérhető. A Honda mérnökei módosították a futómű geometriáját, illetve a lengéscsillapítókat, optimalizálták a kerékdőlést, a lengéscsillapítók szelepeit és a gumibakokat. A végeredmény: jobb gördülési kényelem, agilis úttartás, nagyszerű útfogás, kevesebb zaj.

A biztonságról egyebek mellett a szériatartozékként szerelt, defektre figyelmeztető jelzés (DWS) és az opcionális Honda-fejlesztésű adaptív sebességtartó automatika (ACC) vagy az ütközés erejét mérséklő fékrendszer (CMBS) gondoskodik.

A Honda CR-V eddig is nagyon jó választásnak bizonyult. Mostantól olyan, amit nem lehet figyelmen kívül hagyni. Érdemes elvinni – legalább egy próbakörre – valamelyik Honda márkakereskedésből.

Tovább a Honda CR-V hivatalos oldalára.

Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.