Nap közben vezetés, este sörözés
Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról
itt olvashat.
Neked is ismerősek azok a szürke hétköznapok, amikor már korán reggel a dugóban állsz: a sor nem halad, neked meg időben oda kell érned az úticélodhoz? Nem csoda, hogy már kora reggeltől a nyugodt estére vágysz, hogy a munkanap végén végre, a csöndes (vagy éppen a gyerekektől zajos) lakásban kényelmesen elhelyezkedj a kedvenc foteledben, bekapcsold a tévét, mert kezdődik az esti focimeccs, és felnyiss egy üveg behűtött Heinekent.
Ugyan a Heineken a világ egyik legnépszerűbb söre, mégis keveset tudunk valódi értékeiről. Most összegyűjtöttünk néhány olyan érdekességet a Heinekenről, amit jó, ha tudunk:
- Gerard Adriaan Heineken 1873-ban, 22 évesen vásárolta meg az amszterdami Den Hoyberg (A Szénakazal) névre keresztelt sörfőzdét, hogy megvalósítsa legfőbb álmát: a lehető legmagasabb minőségi színvonalnak megfelelő sört főzzön. A fiatal vállalkozó volt akkoriban az első, aki laboratóriumot épített gyárában. S milyen jól tette! Louis Pasteur egyik tanítványának, Dr. Elion segítségével 1886-ban létrehozta a kimagasló minőségéről híres „A” sörélesztőt, ami még a mai napig is az egyik legfontosabb alkotóeleme a Heineken sörnek, elindítva a sör erjedését, és meghatározva a Heineken különleges ízét, zamatát és színét.
- A Heineken íze a kezdetek óta nem változott. Tehát a mai napig kizárólag 3+1 természetes alapanyagból főzik a sört! A sörkészítés során fontosak a kiváló minőségű alapanyagok, különösen akkor, ha mindössze néhányat használunk. Márpedig a Heineken az „A” élesztőn kívül további 3 összetevőből áll: víz, árpamaláta és komló. A víz esetében elengedhetetlen, hogy tiszta és jó minőségű legyen. Az árpamalátát bontja le az említett „A” élesztőt alkoholra és szén-dioxidra, míg a komló a sör kesernyés, sajátos ízéért felelős.
- A Heineken az egyetlen olyan sör, amit szinte az egész világon ismernek és árusítanak. 192 országban elérhető a sörkedvelők számára és mindenhol ugyanazt a minőséget biztosítja. Ebben maga mögé utasít népszerű cseh, amerikai és mexikói márkákat is.
Ezek után, ki ne kapna kedvet egy kis sörözéshez? Csak egyre vigyázz! Ha vezetsz, ne igyál!
Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról
itt olvashat.