Hatalmas, az egész országot lefedő adatbázissal indult a GarVisor nevű közösségi szervizkereső honlap, a garvisor.com és a hozzá kapcsolódó mobilalkalmazás: gyakorlatilag nincs olyan pontja az országnak, ahol ne találnánk jó néhány szakembert elérhető távolságban. De nem csak ez az, ami egyedivé teszi az új kezdeményezést!
Ami eddig bonyolult volt – egy csapásra egyszerű lett: mostantól könnyen és áttekinthetően választhatunk magunknak autószervizt. Hogy miért ilyen nagy dolog ez?
A Nemzeti Közlekedési Hatóság szerint ma több mint 12 ezer műhely foglalkozik autószereléssel. Hogy melyik műhely, hogyan dolgozik – vagy hogy létezik-e egyáltalán –, ezt eddig csak szájhagyomány útján tudtuk megállapítani. Ha egy szerviz megbízhatóan, pontosan és jól dolgozott, arról csak az ismeretségi körünkből értesülhettünk. Ahogy arról is, hogy valakit csalódás ért a műhelyben. De ez csak a múlt – a jövő a GarVisorral elkezdődött!
Több mint 2100 műhely – a közösség ajánlásával
A most elindult GarVisor közösségi szervizkereső honlapon vagy mobilalkalmazásban 430 település több mint 2100 műhelye közül választhatunk – ezeket a GarVisor munkatársai egyenként, személyesen ellenőrizték: arra voltak kíváncsiak, hogy minden szolgáltató megtalálható a bejelentett telephelyén, hogy az általa vállalt szakterületeket el tudja látni, illetve hogy rendelkezik-e a megfelelő berendezésekkel, műszerekkel. A GarVisor megmutatja azt, hogy kik a mi környékünkön megtalálható szolgáltatók
– és szinte már alig akad olyan pontja az országnak, ahol ne lehetne több szervizből is válogatni. A GarVisor használata mind a felhasználóknak, mind pedig a szervizeknek ingyenes!
A GarVisor segítségével a közösség értékeli a különböző szolgáltatókat, az elvégzett munkákat – így könnyen meg tudjuk állapítani, hogy melyik műhely hogyan dolgozik. Az elvégzett munkát, a szolgáltatás minőségét tehát mi magunk is minősíthetjük: az általunk adott értékelés pedig másoknak is segít a tájékozódásban.
És hogy mi biztosítja a megbízható értékelést? Az eddig regisztrált több mint 2100 szerviz mellett a GarVisoron harmincezer felhasználó is regisztrált már – az ő értékeléseik sokat segítenek minden autósnak és motorosnak, hogy megtalálja a számára ideális szervizszolgáltatót.
SOS – gyors segítség a bajban
Bajban vagyunk? Lerobbant az autónk? Sürgős segítségre van szükségünk? A GarVisor mobil applikáció SOS-funkciója pont erre szolgál: az SOS-gomb lenyomásával azonnal kapcsolatba léphetünk a legideálisabb autómentővel, gyorsszervízzel – az alkalmazás aktuális pozíciónk révén segíti a megfelelő szolgáltatás kiválasztását, megkönnyítve és meggyorsítva ezzel a segítségnyújtást.
A GarVisor segítségével arról is gyorsan képet kaphatunk, hogy melyik szolgáltató, milyen áron dolgozik, milyen szolgáltatásokat vállal. Soha nem volt egyszerűbb klímafeltöltőt keresni a környéken, ha megérkezett a váratlan évszakváltás, gumist találni, ha gyorsan szeretnénk lecseréltetni a téli gumikat, megszervezni a karosszérialakatos munkáját, megjavíttatni a kopogó futóművet. Összesen harminc szolgáltatás közül választhatunk, és az alkalmazás csak azokat a szervizeket listázza ki nekünk, akik az általunk megadott távolságon belül találhatók, és foglalkoznak azzal, amire éppen szükségünk van.
Objektív értékelés – tisztuló piac
És hogy miért is jó mindez a szervizeknek? A megbízhatóan és pontosan dolgozó szolgáltatóknak érdekük, hogy munkájukról minél szélesebb körben tudomást szerezzenek az autósok, motorosok. Azok a szervizek, akikkel elégedettek a GarVisor felhasználói, több ügyféllel, nagyobb bevétellel számolhatnak, könnyebben fejleszthetik üzletüket – és nem szorítja le őket az esetleg olcsón, de hanyagul, megbízhatatlanul dolgozó konkurencia. A GarVisor minden szerviz, műhely előtt nyitva áll – legyen szó márkaszervizről, vagy márkafüggetlen szolgáltatóról, sőt akár műszaki vizsgaállomásról, autómosóról, eredetvizsgálóról: a regisztrációs folyamat egyszerű és gyors, a rendszerbe viszont minden esetben kizárólag előzetes, személyes ellenőrzés után kerül be majd a szolgáltató.
Az értékeléseket a GarVisor személyzete minden esetben egyenként ellenőrzi – így nincs lehetőség arra, hogy rosszindulatú, valótlan értékelések kerüljenek ki egy szerviz adatlapjára, ahogy arra sem, hogy egy szerviz saját magát minősítse fel. A közösségi értékelés pedig biztosítja, hogy végre a létező legobjektívabb szempont érvényesülhessen a szervizek minősítésében: az ügyfél véleménye.
Az ajánlásban szereplő lista úgy áll össze, hogy mindig a valóban jól teljesítő szervizek szerepelnek az első helyen. A piac tisztulása és fejlődése a tisztességes szervizek alapvető érdeke – így tehát a szerviztulajdonosoknak is jó szolgálatot tesz a GarVisor.