Mindössze egy évvel bemutatása után továbbra is kitart a piacvezető Nissan LEAF-et övező lelkesedés Magyarországon

Hirdetés
2018.09.18. 09:57 Módosítva: 2018.09.19. 09:57
Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

  • A teljesen elektromos Nissan LEAF fejlett technológiái és vezetési dinamikája osztatlan elismerést váltott ki az ügyfelekből
  • A 2017. szeptemberében bemutatott Nissan LEAF Magyarország legjobban fogyó elektromos járműve

Egy évvel globális bemutatója után a Nissan LEAF továbbra is nagy pályát ír le eladási rekordjaival.

426203297 Nissan fuses pioneering electric innovation and ProPIL

A LEAF jó hírnévre tett szert fejlett technológiáinak, hatékonyságának, praktikumának,

kényelmének és vezetési dinamikájának köszönhetően.

A tisztán elektromos autó mind a magán és üzleti vásárlók körében sikert aratott. Az ügyfelek a nagyobb hatótávját, fejlett technológiáit, kedvező árát és energiatároló megoldásait is elismerték.

A LEAF osztatlan elismerésre tett szert Intelligens Kapcsolódást elősegítő technológiáinak és egyszerű kezelésének köszönhetően. Tölthető hagyományos háztartási hálózati aljzatról és a Nissan fali egységeiről, illetve a több mint 20 töltőpontot tartalmazó kiterjedt országos villámtöltőhálózat igénybevételével is.

Az új LEAF a Nissan Intelligens Mobilitás stratégiájának ikonja, és olyan vezetéstámogató technológiákat tartalmaz, mint a ProPILOT és ProPILOT Park, valamint az egyedülálló e-Pedál, amely egyetlen pedál használatával teszi lehetővé a gyorsítást, lassítást, vagy akár az autó teljes megállítását. A LEAF vásárlóinak háromnegyede választotta a ProPILOT rendszert, míg az e-Pedál az egyik legnépszerűbb funkciónak bizonyult azon ügyfelek között, akik már átvehették autójukat. Az új LEAF technológiái és innovációja átformálja vásárlói vezetési élményét.

2018-ban már több mint 362 Nissan LEAFet választó ügyfélnek köszönhetően a modell 46%-os piacrésszel büszkélkedhet és 8 hónap alatt több mint megkétszerezte az eladásait az előző év azonos időszakát alapul véve.

Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.