2021.06.14. 19:00

Nagyon hiányzott már a Parkoló Parádé, mert bár az internet több kapcsolattartási lehetőséget ad, mint valaha, mégis, a személyes találkozás az, ami igazán élővé teszi az egészet. Látni az arcokat, az autókat, amik amúgy a kommentszekcióban és a csoportokban tűnnek fel, eljönnek, és lehet élőben pacsizni, szakérteni, világot megváltani. Nem volt kegyes a tavalyi év, összesen egy Parkoló Parádé jött össze, de június 20-án, vasárnap végre újra kinyitnak a Hungexpo kapui, és beáramolhat a nép.

A rendezvény egyik célja az, hogy közelebb hozzuk az olvasókat az újsághoz, ezért ezúttal a Tulaj a Pályán autóiból válogatunk néhány gépet. Sokat szorongtam, mielőtt elindult a sorozat, mert az látszik a neten, hogy az autósport egyre kevésbé érdekli az átlagembereket, mégis az van, hogy az az amatőr szórakozás, ami a Tulaj a Pályánban megy, hétről-hétre leültet 60-80 ezer embert a Youtube elé. Épp ezért gondoltuk azt, hogy megkérünk néhány tulajt, hozza el az autóját, amivel ment a futamon.

Kapcsolódó
Gyorsabb vagy mint Michelisz Norbi?

Gyorsabb vagy mint Michelisz Norbi?

Akkor gyere, és mutasd meg. Ha úgy érzed, hogy igazán jól tudsz vezetni, most remek játékot találtunk ki. Indul a Tulaj a Pályán!

Tavali Dávid egyértelmű volt, nem csak azért, mert a nagyanyja Ignisével indult a futamon, de azért is, mert a civilek között eddig övé a legjobb idő. Azért szerettem különösen, mert megmutatta a műsor lényegét, vagyis, hogy nem a túlmotorizált drága autó a lényeg, hanem a sofőr.

Elhívtuk még Draskovics Andrist is, hiszen híres ember sosem árt, és hát az autója is elég penge. Bár volt hibája a futamon, de a Saxo VTS-en látszik, hogy szlalomversenyre nagyjából a legjobb megoldás. Andris autójával én is mentem egy kört, és könnyű hátsórész meg is viccelt, a lassítón simán megforogtam vele.

Dr. Kocsis György ugyan nem került fel a toplista élére, de szerénysége és hozzáállása miatt mégis sokan szerették az epizódot. Ráadásul egy Westfielddel érkezett, ami talán a sportautózás legminimalistább, legklasszikusabb értékeit viszi tovább. Bár a gyanta az autó súlya miatt megviccelte, az látszik, hogy száraz aszfalton nagyjából tökéletes célszerszám az apró roadster.

És érkezik még egy autó a Parkoló Parádéra, de mivel az csak a holnapi adásban jelenik meg, nem lőjük le a poént, tessék figyelni a Totalcar Youtube csatornáját.

Készüljetek, fényesítsétek az autót, mert visszatérünk. Visszafoglaljuk a parkolót, méghozzá 2021. június 20-án, vasárnap 12 és 18 óra között.

Gyere el te is a tavaszi PP-re. Jegyvásárlás itt!

Május 4-én tartjuk 2025 első Parkoló Parádéját, ahol fókuszban az európai autógyártás.

Az idén 25 éves Totalcar születésnapi rendezvénysorozatának első állomása a már jól ismert Hungexpo és a Parkoló Parádé. Lesz minden, amit eddig megszoktál: ökumenikus autószeretet, barátkozás, eszmecsere, gyerekprogramok, szakmai előadások, autóztatás és persze autók minden mennyiségben.

Ugyanakkor kicsit meg is újulunk, ráadásul az év nagy durranása, hogy a magyarországi Red Bull Show Run partnere a Totalcar lesz: idén minden Parkoló Parádén ott lesz a Red Bull Forma-1-es kerékcsere-szimulátora, a Pit Stop, amit Te is kipróbálhatsz.

Kapunyitás 14 órakor!

Részletes program és jegyvásárlás ide kattintva!