Keresés
Blog.hu
Fórum
Indavideó
Index
Economx
Dívány
Totalbike
Femina
Port
We ❤︎ Budapest
Inda
Címlap
Rovatok
Legfrissebb
Cikk megosztása
Facebook
Twitter
Tumblr
Reddit
Index
Economx
Dívány
Totalbike
Femina
Port
We ❤︎ Budapest
Inda
BAMAKO 2025 - KÖVESD A FELKÉSZÜLÉST!
Pörög
Friss
Tesztek
NexTC
Hírek
Techno
Magazin
Tanácsok
Népítélet
TC‑Híradó
Belsőség
Égéstér
Totalbike
Impresszum
Médiaajánlat
Copyright
Adatvédelem
Süti szabályzat
Márkabiztonság
Üzenetküldés
DSA
© 2000-2024 TotalCar.hu Kft.
BAMAKO 2025 - KÖVESD A FELKÉSZÜLÉST!
CIKK-KERESŐ
Keressen autóra
Acura
Agrifac
Aito
Aixam
Aleko
Alfa Romeo
Alpine
Ariel
Aro
Aston Martin
Audi
Austin
Autobianchi
Barkas
Bentley
Bertone
BMW
Bolloré
Bristol
Buick
BYD
Cadillac
Caterham
Challenger
Checker
Chevrolet Korea
Chevrolet Usa
Chrysler
Citroën
Claas
Credo
Csepel
Cupra
Dacia
Daewoo
Daihatsu
Datsun
Delorean
Dodge
Dongfeng
Doosan
DS
Eriba
evopro
Fendt
Ferrari
Fiat
Flybo
Ford
Fso, Fsm
Gaz
Genesis
Geo
GMC
Goupil
Guaresi
Holden
Honda
Huawei
Humber
Hummer
Hyundai
IFA
Ikarus
Ineos
Infiniti
Innocenti
International Harvester
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jdm
Jeep
Jensen
John Deere
Kamaz
Kia
Koenigsegg
Komondor
KTM
Lada
Lamborghini
Lancia
Landini
Land Rover
Lavina
Lexus
Ligier
Lincoln
Lotus
LTI
Lynk & Co
Mahindra
Man
Manitou
Magirus-Deutz
Maruti
Maserati
Matra
Mazda
McLaren
Mega
Mercedes-Benz
Mercury
MG
Mini
Mitsubishi
Morgan
Moszkvics
MTZ-Belarus
Multicar
NABI
New Holland
Nissan
Nsu
Nysa
Oldsmobile
Oltcit
Opel
Pagani
Peugeot
Piaggio
Plymouth
Polaris
Polestar
Ponsee
Pontiac
Porsche
Proton
Puli
Qoros
Rába
Radical
Range Rover
Renault
Renner
Reva
RMH
Robur
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saturn
Scania
Seat
Setra
Simca
Skoda
Smart
Spyker
Ssangyong
Steyr-Puch
Subaru
Suzuki
Szmz
Talbot
Tata
Tatra
Tavria
Tesla
Toyota
Trabant
Triumph
TVR
UAZ
Unimog
Ural
Velorex
Victory
Volga
Volkswagen
Volvo
Warszawa
Wartburg
Webasto
Westfield
Wiesmann
Yugo
Zaporozsec
Zastava
Zaz
ZIL
Zuk
byd
vagy
Ok
Tesztek
NexTC
Hírek
Techno
Magazin
Tanácsok
Népítélet
TC‑Híradó
Belsőség
Égéstér
Totalbike
Magazin
pp14
lada
skoda
trabant
wartburg
Parádés nosztalgia
Lendvai Zsolt
2017.04.23. 08:27
Lehet piros, lehet zöld, a Lada mindig sláger
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A Nova visszatérő vendége a Parkoló Parádénak
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Ugye nincs baj a szögletes seggel? De nicsak, mi az ott a végén?
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Hát persze, Ezeröcsi!
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A wartburgosok is képviseltették magukat...
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
...például ezzel az AMG-felnis géppel
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Színben szinte passzolnak
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Az M24-esen ott feszít a szarvas...
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
...mit sem veszített kecsességéből az évtizedek alatt
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Ez most akkor tiltott jelkép? De ha egyszer ott készült...
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Egy Volga nem Volga, itt van hát egy M21 is
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Egy biztos: a Trabant örök
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Az utcaképből nekem hiányoznak, de itt elég magas a koncentráció
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
De már ott is van a nyomukban egy Zuk
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A trabantozás alapvető kellékei? A sör az fontos
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Egy Samara orrán a Sötét Zsa... majdnem
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A 120-as Skodák populációja is megcsappant már, de a Parkoló Parádén szinte biztosan előfordul ez az autó
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Mi lehet stílusosabb egy Moszkvicsnál?
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Például Moszkvicson ülve balalajkázni
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Kocka, az elmaradhatatlan Hellákkal
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A fehér Kispóknak határozottan jól áll a finom piros dekor
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Enni lehetne belőle
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A Parkoló Parádé nemcsak a makulátlanra épített, vagy gyári állapotban megőrzött gépekről szól. Work in progress
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Nem lenne teljes a kép Dacia nélkül. A Casco-matrica is hozzátesz a nosztalgiához
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Igen jó kiállású kombi - lassan ritkább mint a fehér holló
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A Rat-stílus jeles képviselője
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Ha valaki nem hinné, itt a bizonyíték
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
...és a Parádé rendszeres látogatója
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Van különlegesebb Wartburg, mint a púpos?
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Hát persze, a kabrió
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Kettő vagy négy, szinte mindegy: a kerek lámpa nagy királyság
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Babás lökhárítóval...
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
...és cirill betűkkel teljes az élmény
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Tegye fel a kezét, aki ismeri
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Aki a Felicia Funra tippelt, nyert
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Szokatlan belső tér
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A motorról már megismered?
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Kispók kabrió - nagy sztár volt a parkolóban
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Hátsókerekesek egymás közt
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Orosz rendszám - ennél eredetibb már nem is lehetne
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Azt mondják, a zöld Trabant szerencsét hoz
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A keleti blokkos autókiegészítők egyik legjellegzetesebb darabja: a nelásskirács
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A nyolcvanas évek csehszlovákjai is megérkeztek
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Farmotor, hátsókerékhajtás
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Ez a szín égett bele leginkább az emlékezetembe, talán mert volt ilyenünk kiskoromban
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Ha már keleti blokk: a Simson nem hiányozhat
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Fényszórómosós Moszkvics
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A Moszkvics 1500 a 2140 nyugati piacos exportváltozata volt
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Igazi Lada-tanulókocsi, előretolt tükörrel, második pedálsorral
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A kijárat felé még egyszer elkaptuk a Zukot
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Parádés nosztalgia
622
Lapozgató
Parádés nosztalgia
Lendvai Zsolt
2017.04.23. 08:27
622