1974-es BMW 3.0 CSL Alpina három keréken a sikánban. A klasszikus túraautók amúgy is erős felhozatalában is feltűnően szép ez a példány
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
A Porsche 901 a ’60-as évek endurance mezőnyét gazdagítja. Ezen a hétvégén az amúgy méltán istenített német márkából rengeteget láttunk a Ringen, ám ezúttal érdekességben csak az erős középszert tudták képviselni. Annyi ritka és állat, és ritka állat autót sodort elénk a sors és a szervezők, hogy hetekig tart feldolgozni az élményt
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
A tűzokádó bajnokság 3. helyezettje ez a sokat látott BMW M1 1979-ből. Erősen próbálkozott ugyan, de nem tudta megszerezni az első helyet, mert…
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
…az első helyet a két, szintén 1979-es évjáratú Porsche 935 K3 vitte el, a féktávokon rendszeresen iszonyatos lángcsóvákat lövellve
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
A legendás Mercedes-Benz C11 uralta a C csoportos, Le Mans-t megjárt autók mezőnyét. Schumacher neve nem dekoráció az autón. Bár ezt a példány csak teszteken használták, ugyanilyet hajtott például 1991-ben Karl Wendlingerrel és Fritz Kreuzpointnerrel a 24 óráson
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
A rózsaszín tovább hódít: Richard Bateman az 1990-es Spice SE 90-ben hasít a C csoportos autók versenyén. Sajnos ez a mezőny a 9 autóval kissé foghíjas volt és így unalmasak lettek a versenyek, de remélhetőleg jövőre folytatódik az esemény és többen kedvet kapnak a nevezéshez
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
C csoport testközelből
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
Ennél szorosabb csatákat nemigen láttunk ebben a mezőnyben, ám a hangok, a tempó és a látvány mindenért kárpótolt
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
A legendás, az egyetlen, a kb. másfél milliárd forintot érő kenyeres kocsi, a Ferrari 250 GT SWB ’Breadvan’. Történetének érdemes utánaolvasni, itt pedig meg lehetett tapizni, néhány szerencsésnek beleülni, igazán nem tartották burokban
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
A Trofeo Nastro Rosso kategória első versenyének győztese, Guillermo Fierro a gyönyörű Maserati T61-esben akció közben
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
Piskótalámpás Fordból sem volt hiány
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
Test-test elleni küzdelemre is volt számos példa. Ahhoz képest, hogy a legtöbb vasat múzeumban, vagy minimum fűtött, őrzött garázsban tartaná minden épeszű ember, ezek a megszállott fickók aztán piszkosul nem sajnálták a technikát. Ami törik, kopik, azt meg lehet javítani, talán ez a hitvallásuk
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
A rendezvény szervezői kérték, hogy minél többen tükrözzék a kor hangulatát öltözködésben is. Ez a zseniális arc biztosra ment, a hippi stílussal nehéz lett volna mellényúlni. A korhűség és a feltűnés garantált
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
Szexik, kedvesek a Hugh Hefner, a Playboy alapítójának emléke előtt is fejet hajtó grid girl nyuszilányok. A délelőtti 9-10 fokban valószínűleg nem volt őszinte a mosolyuk ebben a cuccban
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
Nem csupán a jól öltözött emberek látványát, a hangulatot is lehetett élvezni a napsütéses, szép őszi időben. A csajok lelkesen nyomták a táncot a paddockban, ha már megszólalt a rockabilly
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
Ennek az überlaza idősebb párnak csupán a korhű fényképezőgépek hiányoztak a nyakából
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
Az autóbuzériát nem lehet elég korán kezdeni, hamar sikerült elkapni apától a fertőzést
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
Ahol a még hátsó, eldugott parkolóban is ilyen Volkswagen-armada árválkodik néhány érdeklődő pillantásra várva, ott tudhatjuk, hogy jó helyen vagyunk
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
Parkoló Parádé. Egyszerűen felfoghatatlan mennyiségű gyönyörű veteránautót hoztak el a nézők is, emellett pl. a Mercedes komplett kabriókiállítást is rittyentett a paddock területe alá, a Ringen ezúttal tényleg minden sarokba be kellett nézni, nehogy lemaradjunk valamiről
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
Mesés, szinte gyári új állapotú Jaguarok, Rollsok a parkolóban, mi szem-szájnak ingere
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
Tátott szájú Cobrák, áldozatra várva. Volt belőlük is vagy 5-6 darab a hétvégén
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
Nyolc henger, 5000 cm3, De Tomaso Pantera - amikor a gyerekkori autóskártya megelevenedik. A büdös életben nem gondoltam, hogy egyszer nem csak látom, de tapogatom, hallgatom és szagolom
Fotó: Sági Elemér / Totalcar
A háttérben egy Porsche 962 settenkedik
Fotó: Sági Elemér / Totalcar