Ennyiért maximum egy Gopro adatkábelt kapsz. VEn értelme egy ennyire olcsó kamerának?
Elmentünk a határig, hóban, sárban, 2000 méter magasan, az útszéli árokban. Az Ignis pedig mindenhova elvitt.
Sokszor döbbentünk a túra során, és mindig azt hittük, nem lehet jobb. De most lett: hóban fagyban, 1700 méter magasan, a világ legjobb pályáján.
Hiába, elvonta a figyelmünket a táj, de legalább a világ egyik legszebb helyén bringáztunk.
Én csesztem el, de van mentségem. A segítség viszont úgy jött mint a mesében.
Nincs annál rosszabb érzés, amikor az ember áll a féken, viszont az autó egyre gyorsul a jeges lejtőn. Bringával bezzeg nem volt gond.
A nap, amit ébredés után eltemettünk, az év legnagyobb csapatását tartogatta. Autóval és bringával egyaránt.
Rossi a térdét teszi le kanyarban. Roland a könyökét, a vállát, és a fejét.
Eddig a réginek saccoltam a légköbmétereket, de most előkerült a centi.
Oda visszük, ahova egy összkerekes autó való: a hegyekbe. 1500 kilométert tolunk a legtrendibb Suzukiba, az Alpokban.