Tiltott autós japán banda, képeken!
Dajkoku és Tacumi naaaagy képriport
Ezek azok a találkozók, amelyekről minden autóbuzi látott már képeket, de nem tudok róla, hogy magyar írt volna eddig bármelyikről is. Antival ketten mi viszont, újdonsült japáni barátunkkal, a kanadai Max Laplante-tel és az ő felhúzott Mitsu Evo VIII MR-jével viszont végre igen. Először a többemeletnyi autópálya-csomópont mélyén megbúvó Dajkokura (Daikoku Parking Area), ahol főleg JDM-autók voltak, aztán, amikor onnan elkergettek bennünket, át a Tacumira (Tatsumi Parking Area), ami szintén egy autópálya-parkoló, fantasztikus panorámával a Tokiói-öböl felőkarcolóira. Ez kisebb, tömöttebb, még színesebb. Igen, benne mozogtunk a tiltott-szarráépített japánautós mangavilág közepében, brutális képek jönnek!

Áttekinthetetlen autópálya-szövevény gyűrűjében bújik meg a Dajkoku parkoló. Csak a középső szintről lehet behajtani, mi kétszer próbáltuk más emeletekről, ott voltunk egy kerítésnyire a csodáktól, de bejutni csak kábé ötven kilométernyi körben autózás után sikerült. Nem mentünk sehol 160-nal, egyáltalán

Végre megérkezünk a Dajkokura: Max és büszkesége, a diplomata rendszámos, erősen 300 lóerő fölé húzott Evo VIII MX

Hátul hajtósok: Niasan Cima és Skyline GT-R R33-as

Melyik a dögösebb? Suzuki Alto Turbo és Skyline GT-R R34-es összeillő fehérben

Ha csak 660 a köbcentid, toldd meg egy Sparcóval. Sportülés az Alto Turbóban

Hátulnézetben eldől a verseny: a GT-R seggére nem ver senki. És akkor abban az értelemben nem

No igen, egy szép fényezés, itthon is dobná a forgalom hangulatát egy ilyen az Üllőin

Nem teljesen gyári az állapot: aranyban a Nissan Silvia (nálunk 180SX)

Hemzsegtek az épített, harmadik szériás RX-7-esek

Ez az RX-7-es már inkább hídszerkezet, mint autó. Járay Pál vajon mit szólna hozzá?

Több itt a kötény, mint egy kultúrházi főzőversenyen

Autó és speedmotor határán: Honda S660 némi tuninggal, már amennyi a módosított géptetőből (vagy mi is az ennek az autónak az orrán), a szárnyból, a kerekekből és a vonószemből látszik

Sok japán vad motoros között egy szem KTM-es

Módosítok: nem egy Honda S660, hanem egész csomag

Honda RVF-ek és VFR-ek - előbbiek meglehetősen ritka madarak mifelénk Európában. És ha madárvásár van, akkor sokat kérnek értük

Rendes terpesz és csüccs a GT86-os alatt

Nissan Silvia érkezik a buli végére

Camarós szekció

Toyota Chaser inkább kötényezve, mint ültetve

Egy MŰKÖDŐ RX-8-as. Igen, saját lábán távozott

Gusztusos Subaru STi, a háttérben egy erősen termékfutár-festésű Supra

Újraélni az Initial D-t: AE86 full hitelesbe téve

A japán még az X-Trailből is farag dögöset

Ez a mélytengeri szörny akkor se volt sokkal szebb, amikor kitolta édes fejét a gyár lyukán. Valami Toyota Crown, de nem nézem sokáig, mert hányok

Rendesen kidolgozott manga-Silvia

Még egyben az illegál banda

Nissan Laurel a hetvenes évek végéről, ocsmány dísztárcsákkal. Pont ilyen, ráadásul ilyen színű szolgálati autónk volt Japánban három és fél éven át

Kevés annyira gyáriban maradt autót láttunk Dajkokun, mint ez a GT86

Távozik a Chaser, vége a Dajkokunak

Ráragadtunk egy csapatra, akiken látszott, hogy nekik még nem ért véget az éjszaka, s üstököscsóvaként a Tacumira értünk. Ami Dajkokura rátett még két lapáttal

A kép üzenete: az ember egy kabrió M6-osban is elkaphatja a náthát. Vagy átadhatja. Jobb az óvatosság

Cuki hódcsapat egyenesen a gimiből, valami használt fehér Fiattal érkeztek, ott van mögöttük

Az a baj, hogy az új 500-as még ebben a környezetben is mutat

Gyárias Cayman, izgalmi állapotban megrekedve

Egy busznak sem árt adni némi úttartást. És pózt egyben

Nem épp a legjobb toronymerevítők a Silvia orrában, de tátott szájú barátunk szerintem nem azon ámul

A Tacumin az ember ráébred, miből él meg az Autobacs

Csak egy szétvágott géptetőt látsz és némi neont? Pedig ez egy Liberty Walk-os GT-R

Majdnem jól idézték John Lennont

Honda Civic bújik el egy Nissan és egy Ferka mögött

Teljes pompájában és strobóvilllogásában a Liberty Walk GT-R. Az a piros piszok ott egy Maserati?

Olasz népautó-találkozó

Talán egy Toyota Cresta, talán épp valami driftversenyről. Vagy -ra

Cayenne takarja ki a tokiói felhőkarcoló-panoráma jó részét

Igen, szólt benne a tuc-tuc

Ezen az autón a matricák is pénzt érnek. Amúgy a Liberty Walk-os GT-R ablakát látjuk

Ami nálunk a kicsit ciki, az Japánban a horror-érdekes - a Rover 600-ra gondolok, amiből arrafelé inkább csak a Honda Accord-verzió volt látható. Ja, ez itt egy Ferrari F12 Berlinetta, de most ez érdekes?

A kevésből egy: Alfa 4C

Csak egy átlagos nap a Tacumin

Igen, a mélytengeri hal-Crown átjött ide is

A 4C-nek elege lett

Valentino Balboni konkrétan szignózta is ez a róla elnevezett kiadású Aventadort

Na, ez az R34 is áttalált a Dajkokuról

Basszus, a Bálna, 2019-ben, a Tacumin, egy Aventador mellett is menő, még mindig

Takümi is megjött a buliba a Hacsiroküval

Oké, az ember készül a hegyekben álló GT-R-okra, Liberty Walk-szörnyetegekre, Ferkákra, Lambókra, bármire... de erre nem. Itt lefagyott a rendszer

Sajnos a képen nem hallatszik, de itt pokoli kipufogócsata zajlott éppen

Innen is mennünk kell, vége a bulinak a Tacumin

Nem hinném, hogy sokat járna a dabasi szántók környékén ezzel a Hummerrel a gazdája

Később száguldósra vették a figurát, mentünk velük, amíg lehetett. Aztán az egész ferraris-lamborghinis csapat leparkolt az autópálya leállósávjában (Japán nem Németország, itt merik), onnan mi hazahúztunk
