CSL: Három betű, amitől libabőrösek lesznek az autórajongók.
Fotó: BMW / BMW
A BMW E46 speciális, könnyített verziójából összesen 1383 darab készült 2003-ban. A széria M3-nál 110 kilogrammal könnyebb sportautó tömege 1385 kg.
Fotó: BMW / BMW
Csupán két színben, ezüstben és feketében készült az M3 CSL. Ez volt az első M modell karbon tetővel.
Fotó: BMW / BMW
19 colos magnézium felniket szereltek az M3 CSL-re. 2005-től a széria M3 vásárlói is megrendelhették a speciális felniket.
Fotó: BMW / BMW
A mérnökök speciális, vékonyított oldalfalú kipufogórendszert fejlesztettek a CSL-hez, ez is hozzájárult az alacsonyabb tömeghez.
Fotó: BMW / BMW
17 lóerővel lett erősebb a széria M3 soros hathengerese, az M3 CSL-ben 360 lóerőt teljesít az S54B32HP motor.
Fotó: BMW / BMW
Az alcantara borítású sportkormányra váltófüleket is szerelt a BMW.
Fotó: BMW / BMW
4,9 másodperc alatt gyorsul 100 kilométer per órára az M3 CSL. A legendás Nordschleifén figyelemre méltó 7 perc 50 másodperces köridőre képes az autó.
Fotó: BMW / BMW
Az M3 CSL kizárólag a BMW szekvenciális automata SMG váltójával készült.
Fotó: BMW / BMW
Kiváló oldaltartású, alcantarával borított sportülések.
Fotó: BMW / BMW
Az utastér több pontján is megjelenik a karbon, az ajtópanelek is kompozit anyagból készültek.
Fotó: BMW / BMW
2003-ban 85 ezer euróba került, manapság már a gyűjtők féltett kincse a ritka sportmodell.
Fotó: BMW / BMW