2012.07.20. 18:17

Nehéz az élete a Formula 1-es versenyzőknek, de nem csak a versenyhétvégéken. A lyukas időszakokban jellemzően bárgyú marketing-eseményeken kell mosolyogva részt venniük az pólófeliratot és fizetést adó cégeknek. Ehhez képest még nem is húzott olyan rossz kártyát Schumi és Nico Rosberg, amikor az AMG motorgyárában egy V8-ast kellett összefűzniük villogó vakuk és csattogó fényképezőgépek előtt.

Schumacher rutinos mosollyal, őszinte érdeklődést mutatva ügyködött a CLS63 AMG Shooting Brake motorján, olyan megjegyzéseket elejtve, hogy nem is emlékezett már arra, milyen nehéz befűzni egy dugattyút. Rosberg arcán már inkább érezni a jópofizás kínosságát - hiába, még van mit tanulnia az öregtől. A két pilóta ügyetlenkedését persze egy tapasztalt szerelő kísérte végig, türelmesen vezetve a kezeket, amelyek nagyobb tehetséggel irányítanak egy F1-es autót, mint az AMG hengerfejet.

Az egész esemény apropója, hogy a Shooting Brake AMG-változata a héten mutatkozik be a Hockenheimringen, és mit nem ad isten, éppen ez a motor lesz benne, amely Schumacher és Rosberg, valamint az ismeretlen német szerelő aláírását viseli. Ha másra nem is, arra jó volt az esemény, hogy megtudjuk, az AMG-nél a Porschéhez hasonlóan egy motort egy ember szerel össze, ami kétségkívül növeli a felelősségtudatot, és ezáltal a minőséget is.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.