A Porsche tudja, milyen a jó reklám
Ötletes módját választotta a vevőcsalogatásnak egy torontói Porsche-márkakereskedés. A Pfaff Auto alkalmazottai a direkt marketing egy egészen szélsőséges útját járták be.
Egyszerűen körbeautóztak Toronto gazdagabbak lakta kertvárosait, és hófehér 911 Carrera S-üket a házak elé parkolva fotózgatták. A különböző otthonok előtt készített képeket meghívókra szerkesztették rá, melyeken egy tesztvezetésre invitálták a háztulajdonosokat. A postaládákba juttatott, személyre szabott leveleket látva a lakók eljátszhattak gondolattal, hogy milyen is lenne, ha mindig a garázsuk előtt parkolna egy ilyen sportkocsi.
Az akció annyira sikeres volt, hogy a meghívottak 32 százaléka regisztrált tesztútra. Még ha autót vélhetően ennél már jóval kevesebben vettek, ez az arány óriási siker, tekintve, hogy a hasonló direktreklámok általában egyszámjegyű eredményre vezetnek.