1066 lóerő, keréken mérve
Nehéz eldönteni, hogy a Cadillac CTS-V kupé egyszerűen ronda doboz, vagy inkább csak brutális, sokszög sportautó, ahogy azt az amerikaiak szeretik. Formáiban mindenesetre lehetetlen olyan örök szépséget felfedezni, mint ami a Ferrarik, vagy akár a legtöbb Porsche és néhány jobban sikerült Mercedes kupék sajátja.
Azzal azonban nem vitatkozhatunk, hogy a Hennessey-féle, VR1200 névre keresztelt átalakítás után mellékes, mennyire eltalált az eredeti autó sziluettje. Aki egy röpke pillantást vet a karosszéria orrán meredező, szénszálas légbeömlőkre, esetleg bepillant az alaposan átalakított utastérbe, már csak egy dologra tud összpontosítani: vajon miként viselkednének belső szervei, amikor először ad padlógázt a főtengelyen 1226 lóerős és 1501 newtonméter csúcsnyomatékú, hétezer köbcentis V8-as motorral hajtott speciális autóban.
A világ szupersportautóinak fityiszt mutató Hennessey CTS-V mindössze tizenkét példányban készül, 2,9 másodperc alatt gyorsul százra és 10 alatt teljesíti a szent negyed mérföldes távot. A végsebesség ugyan nem éri el a Bugatti Veyron bűvös, négyszáz kilométeres értékét, de nem sokkal marad el a lényegesen több pénzből fejlesztett és vélhetően lényegesen drágább ellenfelétől, amikor műszerén 389 kilométernél megállapodik a mutató.
A kovácsolt alkatrészekkel teleszórt motorblokk, a minden ponton megerősített hajtáslánc, illetve a futómű, a fék és a karosszéria módosításából álló VR1200 átépítést három év garanciával bárki megvásárolhatja meglévő Cadillac CTS-V kupéjához is, ha lemaradt volna a kis példányszámú kész autóról.