Rajzfilmsztár lett az új A osztály
Amíg sorra érkeznek a hírek az új A osztály óriási előrendelési számairól, addig a jelek szerint Japánban mindent be kell vetni, hogy felkeltsék a potenciális vásárlók figyelmét. A Mercedes marketingesei ezért most egy animébe csempészték be a nagy sikerek előtt álló friss A osztályt.
A vásárlók igénye országonként, területekként különböző, ezért az a reklámstratégia, ami egy átlag német kedvét meghozza az A osztályhoz, az valószínű nem fog működni egy orosz, vagy egy kínai vevőnél. A japánokról köztudott, hogy igen sajátos rajzfilmkultúrájuk van, melyek a szigetország társadalmának széles rétegeinek igényeit lefedik – éppen ezért célozható meg velük akár a huszon-, illetve harmincéves korosztály is.
A kisfilm, amelyben az A osztály főszerepet kapott a nem túl távoli jövőben játszódik, ahol Tokió egy mobil várossá lett, melyben az épületek és az autók érdekes módon osztják meg egymással ugyanazon tereket. Az felhőkarcolók a forgalomhoz igazodva mozognak, így előzve meg a nagy dugókat. Egy ilyen környezetben a Merci ugrat, drifttel, szaltózik, miközben a három japán szereplővel a belsejében egy titokzatos teherautót üldöz, melyről az egész városban beszélnek, és amely valójában egy, az 1955-ös Daimler Blue Wonderre épült leveses kocsi. Angolul, vagy japánul tudók előnyben, de a hatperces agymenés alaposabb nyelvtudás nélkül is élvezhető.