Super Marióval reklámoz a Mercedes
A Nintendo segítségével próbál újabb vásárlói rétegeket elérni a Mercedes. A német autógyártó a GLA-t népszerűsítené Japánban, méghozzá a videójátékokból évtizedek óta ismert Super Marióval.
Az együttműködés értelmében a Nintendo letölthető tartalomként belecsempészte a Mario Kart nevű játékba a Mercedes-Benz GLA hobbiterepjárót, így a játékosok akár azzal is versenyezhetnek a programban szereplő többi karakter ellen. Bár ez a lehetőség egyelőre csak a japánok számára nyitott, a Nintendo máris megígérte, hogy más országok felé is nyitnának a virtuális Mercedes-szel.
A két vállalat közös munkájából emellett egy reklámfilm is született. A harminc másodperces spotban a nyolcbites Mario egy GLA-val ugrik át az akadályokon, végül azonban három dimenzióba tevődik át a történet, és jön a csattanó. Nézzék csak!