Eddig azt hittük, hogy már minden furcsaságot láttunk, amelyet az autóipar kitermelt, de az OPAC Contender XG minket is meglepett. Most bárki megveheti az autót, amely kis jóindulattal a napjainkban népszerű terep-kupé kategória előfutárának tekinthető, igaz indokolatlanul sokat kérnek érte.
Az autóról kevés információ lelhető fel, annyi viszont biztosnak tűnik, hogy a Status and Class nevű prémiumtermékeket árusító cég megbízásából gyártotta az OPAC nevű vállalkozás. Itt a kilencvenes években futó Mercedes G-osztályt vették alapul: a terepjáróból származik a háromliteres a motor, a négysebességes automata váltó, az alváz, és a tengelyek is. A karosszéria a nagy múltú, ám tavaly év végén csődbe jutott Heuliez terméke. A képek alapján nehéz elképzelni, de az autó arányai sem mindennapiak: néhány milliméter híján két méter széles, miközben alig 4,3 méter hosszú.
A kész kocsit az 1995-ös genfi Autószalonon mutatták be. Egyes források szerint három, mások szerint öt példány készült el, valószínűleg 83 millió forintos ár is közrejátszott abban, hogy nem épült több. Ha belegondolunk, hogy ennyi pénzért a már akkor is több mint harminc éves G-osztály műszaki tartalmát kínálták, akkor az árképzés elég bátor.
A legnagyobb, használtautókkal foglakozó német oldalon most feltűnt az egyik példány. Az árát valószínűleg az eredeti árcédula ismeretében szabták meg: 30 millió forintnyi eurót kér érte a jelenlegi tulajdonos. Ha valaki nem tud elenálni a birtoklási vágynak, akkor itt felveheti a kapcsolatot a hirdetővel.