Ha egy olyan autó építenek át kabrióra, amelyből a gyár sosem készített nyitott változatot, az eredmény ritkán lesz meggyőző. Most egy 2011-es Subaru Impreza WRX STI vált áldozattá, és magán viseli az összes rossz kompromisszumot, amivel az átépítés jár.
Régi alapvetés, hogy ha egy autónak levágják a tetejét, akkor drámaian csökken az önhordó karosszéria merevsége. Ezt csak úgy lehet egyensúlyozni, hogy padlólemezt tetemes mennyiségű acél felhasználásával megerősítik, viszont így jelentősen megnő az autó súlya. Mivel donor-autó négyajtós, ezért itt ez sem elég, egyszerűen túl hosszú a padlólemez ahhoz, hogy ne csavarodjon. Azért, hogy valamennyire mérsékeljék a problémát, a két B-oszlopot egy keresztmerevítővel kötötték össze, viszont ettől szegény autó úgy néz ki, mintha egy fogantyú lenne a közepén. A káoszt a gyári hátsó szárny teszi teljessé, amivel végképp szétesik az amúgy sem szépségdíjas forma.
Az átépítés a Newport Convertible Engineering munkája, és bár a szépsége erősen megkérdőjelezhető, vitathatatlanul igényesen kivitelezett munkáról van szó. Mechanikai szempontból az autó teljesen változatlan maradt: ugyanúgy egy 306 lóerős turbómotor hajtja mind a négy kereket, egy hatfokozatú kézi váltón keresztül. Az igazán meglepő mégis az, hogy most a Manchester Subaru nevű kereskedés 18 millió forintnyi dollárt kér az autóért. Legyen vele szerencséjük.