Nem csak füstölt a gumiégető autó
A gumiégetés mifelénk is előfordul – amerikai-autós találkozókon biztosan – de ahhoz, hogy igazán hatékony legyen, elég erős autóra van szükség. Ez az ausztrál gép elég erős volt, bár a technika a végén megtréfálta a tulajdonost.
Ez a Holden Commodore alapvetően nem más, mint egy 80-as évekből származó Opel Senator kisebb átalakításokkal, és egy amerikai stílusú V8-as motorral. A konkrét példányba ráadásul gyorsulási versenyekhez készített kompresszoros, metilalkoholos üzemanyaggal működő nyolchengerest szerelt a gazdája, és láthatóan nem először rajzolja a nyuszifüleket az aszfaltra vele – legalábbis pontosan tudja, mit kell csinálnia, hogy a placc szélén bámészkodókat elkerülje. Az viszont aligha volt a tervben, hogy fel is gyújtja a verdát. Igazából nem is látszanak a lángok, csak a motorháztető gyorsan felhólyagosodó a fényezése jelzi, hogy volt ott hő bőségesen, ahogy a kifolyó alkohol meggyulladt.
Komolyabb kár nem látszik, így valószínű, hogy a festés javítása után a szakadtnak látszó, de valójában igazán komolyan megépített Commodore még sok kopott gumiabroncsot változtathat sűrű, büdös füstté a közönség legnagyobb örömére.