Az M-es BMW-k tuningolására specializálódott Manhart Performance máris kezelésbe vette az X5 M-et, és a keleti oligarchák igényeihez alakította az amúgy is feleslegesen erős SUV-ot (a BMW nevezéktanában SAV). Az MHX5 750 nevében a 750 a lóerők számára utal, amihez 1000 Nm nyomaték társul – gyárilag 575 lóerőt és 750 Nm-t tud az ikerturbós 4,4 literes V8-as, vagyis a Manhart jelentős javulást ért el, bár a fenti két számadaton kívül semmi mást nem közöltek, így nem tudjuk, hogy mennyit javítottak a 4,2 másodperces nulla-százon, és kiütötték-e a 250 km/h-s végsebesség-limitet.
A leendő vevőket nem csak a számok érdeklik, hanem a megjelenés is. A kelleőn baljós külsőhöz nagyban hozzájárul a mélyre húzott első kötény és a fekete 23 collos felniszett, valamint a számos szénszálas kiegészítő, mint például a motorháztető és a visszapillantók házai. A hátsó nézetet a négy ordas kipufogóvég és a diffúzor határozza meg. Az összkép vegyes, hiszen nehéz lenne elegánsnak nevezni, miközben kivagyiság terén is messze elmarad a konkurensektől.