Még mindig UFO a McLaren F1
A McLaren F1 sokáig egyszerűen csak a leggyorsabb pénzért vásárolható sportkocsi volt. A furcsa, háromszemélyes gép, amelyben középen ül a sofőr, 1995-ben még Le Mans-ban is győzni tudott, de lassan megérkeztek a még erősebb konkurensek, és lassan a kis középmotoros Ferrarik is jobban mennek.
A britek azonban előszedték az egyik gyári versenyautót a legendás fekete-sárga Harrods festéssel, most, hogy közeledik a Le Mans-i győzelem huszadik évfordulója, és ugyanilyen színűre fényezték a P1 GTR prototípuspéldányát is, mintha ez lenne a méltó utód. Persze van egy kis csalás a dologban, a P1 GTR ugyanis – bár 1000 lóerős, és így tényleg lényegesen gyorsabb, mint a 600 lovas V12-es BMW motorral hajtott F1 GTR – nem arra készült, hogy nyílt versenyeken induljon, hisz semmilyen szabálynak nem felel meg. Viszont a McLaren által szervezett hétvégéken szűk körben, egymás ellen mehetnek majd a tulajdonosok, ami nyilván nagy móka, de még nagyobb bolt a sportkocsigyárnak.
Talán ezért is vágták ilyen dinamikus, reklámfilm-szerűre a P1 GTR és az F1 GTR kergetőzését a pályán – hogy megmutassák, az új technika mennyivel gyorsabb a réginél. Ennek ellenére érdemes megnézni – ki tudja, az F1 GTR-t mikor láthatjuk ismét akció közben.