Forgalomban van a legritkább Bugatti
A négyajtós, bogárhátú csoda volt az első Bugatti, amely már a Veyron stílusában készült. Bár a világ tanulmányautónak ismeri, úgy tűnik, Monacóban rendszámot kapott, és utcán járnak vele.
A Bugatti modern történetében eddig nem készült más, csak kétajtós sportkupé, négyajtósokat csak tanulmányként láttunk. Az első, az EB112 még azelőtt készült, hogy a márkát felvásárolta volna a Volkswagen csoport, de az 1993-as koncepció formája mintha hosszú távra meghatározta volna, hogy milyen stíluselemekből építkezhet, aki újkori Bugattit tervez. Az Italdesign által tervezett tanulmány létezésére is kevesen emlékeznek ma már, ettől igazán meglepő, hogy Monacóban az utcán bukkant fel az egy szem példány, méghozzá rendszámmal.
Az egyedi Bugattit egyébként nehéz nem észrevenni, hisz 3,1 méter a tengelytávja a bő öt méteres gépnek, és közel két méter széles. A hajtásáról egy hatliteres, hengerenként öt szelepes, 455 lóerős V12-es motor gondoskodik, ami ma sem számít gyengének, bár az rejtély, hogy ehhez az egyedi motorhoz honnan lehet alkatrészt szeretni, ha netán valami elromolna benne. A tervek szerint egyébként gyártották volna az autót 1996-tól, de addigra a Bugattit feltámasztó üzletember csődbe jutott, és kénytelen volt megválni a márkától.