Nem véletlen, hogy kezd kult-státuszba költözni a Toyota MR2: aranyosan kockás, 80-as évekbeli kaszniba csomagolt középmotor és természetesen hátsókerékhajtás. Ma már nem egyszerű feladat értékelhető állapotút találni, és ha valaki rá is bukkan egy szép példányra, jó sok pénzt hagy majd az eladónál.
De mi a helyzet akkor, ha egy hasonló kvalitású autót szeretnénk, ami mégis ritkább és érdekesebb? A Ginetta G32 egy jó alternatíva lehet. A külső nagyon hasonló: megvannak a bukólámpák, a rövid, kétüléses utastér és az optikailag hosszú far. Mindez természetesen egy középmotoros kialakítást rejt, ezúttal azonban porrá váló fém helyett üvegszálba csomagolva. Az autóba rengeteg Ford eredetű alkatrész készült, többek közt az egyhatos, 110 lóerős motor is, ami a 807 kilós autót tisztességes 8,2 másodperc alatt gyorsítja 100-as tempóig.
Mindössze 97 darab Ginetta G32 készült, aminek az volt az oka, hogy az amúgy rendkívül potens termék mellett már létezett az MR2, ami hasonló áron kínált jobb minőséget és kidolgozást. Ma viszont - már csak az érdekessége miatt is - talán kívánatosabb lehet a Ginetta, annyira ritka.
Angliában most pont árvereznek el egy szép állapotú, 78 ezer mérföldes példányt, ami elég jó állapotúnak tűnik. Az 1989-es darab a második legyártott G32, az autóért várt összeget mégis mindössze 6 és 10 ezer font közé saccolják. Mivel manapság egy hasonló állapotú MR2 sem olcsóbb, az autótörténeti érdekességekre fogékonyaknak remek üzlet lehet az öreg Ginetta.