Ha már a legerősebb BMW sem elég erős

2022.01.08. 09:32

Minden idők legerősebb BMW-je az M5 CS, mely tulajdonképpen egy nehézsúlyú izomszedán, amiben a 4,4 literes biturbó V8-as 635 lóerős és 750 Nm nyomatéka van. Ez az 5 méter hosszú, 1,9 tonnás, összkerekes limuzin 3 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 305 km/óra a végsebessége. Mindez csak egy alap a G-Power-nek.

Legszerényebb csomagjukkal is 690 lóerőre nő a teljesítmény és 850 Nm-re a nyomaték, amire még rádob 40 lovas és 50 Nm-t a GP Deeptone kipufogórendszer. Új turbófeltöltőkkel, sport leömlővel és a már említett kidörgővel pedig mindennek a teteje a 887 lóerős és 1050 Nm nyomatékú GP-900-as.

Mivel a G-Power inkább a kocsmai beszélgetéseknek szól, ezért azt már nem is firtatják, hogy ezzel a menetdinamika hogyan változik. Ennél sokkal fontosabb, hogy 21 colos felnikkel szerelik az M5 CS-eket és négy darab 100 milliméteres kipufogócsőből szól a V8-as.

2500 euró a legolcsóbb beavatkozás, ahol még csak szoftveresen nyúlnak hozzá az M5-höz, de a legsúlyosabb Hurricane RS-ért simán elkérnek 120 ezer eurót is. Sokba kerül igazán nagyot villantani.

Visszapillantó

A Totalcar heti összefoglaló hírlevele

Keddenként kedveskedünk neked egy olyan cikkválogatással, amiket szerintünk mindenképp érdemes elolvasnod az előző heti term(el)ésünkből. Ráadásul szívhez szóló előszót is írunk hozzá! Iratkozz fel, hogy legyen miért várni a keddet!



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.