A prototípus egyik különlegessége, hogy a
szokásos mattfekete szín helyett fényes feketére festették. A
másik, hogy a Porsche által kiadott korábbi képen egészen kis hátsó
szárny feszült a V10-es csoda fenekén, míg
ezeken a fotókon hatalmas versenyszárnnyal látszik az autó.
Elképzelhető, hogy nagy sebességnél stabilitásproblémák léptek fel
és ezt próbálják kompenzálni a nagyra nőtt légterelővel.
A nagyméretű hátsó terelő alkalmazása azért is
lenne meglepő, mert kicsit elavult megoldás, gondoljunk csak a
Ferrari Enzo-ra , ami mindenféle szárny nélkül kerül forgalomba, itt a
tapadásról az autó alján végighúzódó és sokkal modernebbnek
minősülő diffúzor gondoskodik.
A brit Autocar szaklap információi szerint pár
héttel ezelőtt összetört az egyik GT tesztautó. A balesetben senki
sem sérült meg.