![]() |
|
![]() |
![]() |
Párizsban lesz elsőként látható a legkisebb Alfa Romeo sorozat csúcsmodellje. A GTA család második tagja szintén az Alfa 3,2 literes 24 szelepes V6-osát kapja meg, akárcsak a 156 GTA, ám azt egyelőre csak sejthetjük, hogy ez a motorváltozat is 250 lóerős, mivel a cég egyelőre sem a motorról, sem az autó menetteljesítményeiről nem közölt adatokat. A képek tanúsága szerint a háromajtós 147-esen alapuló modell látványos átváltozáson ment keresztül:
![]() |
|
![]() |
![]() |
az új első és hátsó lökhárítók, illetve a markáns sárvédő-szélesítések szinte versenyautós hangulatot árasztanak, amelyet tovább erősítenek a 17 hüvelykes keréktárcsákra szerelt 225/45-ös alacsony profilú gumik és a kisebb hasmagasság. Az autó futóművét alaposan átdolgozták, így a gyári közlemény szerint az autó amúgy is sokat dicsért menettulajdonságai még sportosabbak lettek, ami nagyobb stabilitást és precízebb irányíthatóságot, és ezzel együtt nagyobb vezetési élményt ígér.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A biztonság fokozása érdekében az erősebb fékek mellé számos elektronikus segítséget tömtek a GTA-ba, így alapfelszerelés az ABS mellett az elektronikus fékerőelosztó, a kipörgésgátló és a menetstabilizáló elektronika, így az Alfa első kerekekre jutó 250 lóerejét nem csak tapasztalt autóversenyzők lesznek képesek kordában tartani. A típusról a bemutató alkalmával valószínűleg több információt is közölnek majd, de az már most biztos, hogy a kompakt kategória többi sportos nagyágyúja, így a Honda Civic Type-R és a Ford Focus RS felkötheti a gatyáját, ha az új Alfa 147 GTA nyomába akar érni.
