Stilo SW néven mutatkozik be a Fiat új középkategóriás kombi modellje. Az ötajtós változat alapjaira épített kombi formai szempontból nem hoz igazán nagy újdonságot, bár a puttony kifejezetten jól áll a Stilónak. Az autó hátulját a hátsó ajtóba mélyen belógó lámpák és a középső U-alakú mélyedés határozza meg. Az SW 4,51 méteres hosszával és alaphelyzetben 510 literes csomagterével - amelyet a hátsó ülések lehajtásával 1480 literesre bővíthetünk - megfelel a kategória elvárásainak.
Létezik ugyan nagyobb rakterű és szinte azonos
hosszúságú kombi is a piacon, de a Fiat tervezői néhány apró
figyelmességgel elterelik a figyelmünket a hiányzó literekről. Az
üléspad két fele külön-külön csúsztatható előre és hátra, így az
utasok kényelme hátul is garantált. A hátsó ajtó a lökhárító alsó
harmadánál ér véget, így a csomagtartó viszonylag könnyen
pakolható, de emellett
a hátsó ablak kinyitásával is elérhetjük a csomagokat, ha
csak valami kisebb dolgot szeretnénk ki- vagy berakni.
A Stilo SW egyelőre négyféle motorral lesz
kapható. A benzines modellekbe 1,6 literes 103 lóerős és 1,8
literes 133 lóerős motorok rendelhetők, míg a dízelmotorok kedvelői
az 1,9 literes JTD motor 80 illetve 115 lóerős változatai közül
választhatnak.
A kombi kétféle kivitelben készül majd. Az egyszerűbben felszerelt Active-ban is megtalálható hat légzsák, ABS és elektronikus fékerő-elosztó, vagy a Fiat CODE II lopásgátló rendszere, hogy csak a legfontosabbakat említsük, míg a Dynamic kivitel még két légzsákot, rádiós magnót és néhány további apróságot nyújt. Emellett az autó mindkét változatához számos extrát kínálnak, így a kombi modellhez is rendelhető egyebek közt a szegmentált nyitható üvegtető, kétzónás klímaberendezés és a Fiat CONNECT telematikus rendszere.