![]() |
|
![]() |
![]() |
2003 januárjában mutatkozik be hivatalosan is a Mitsubishi széria-raliautójának következő változata. A fotókon látható autó külseje nem sokat változik az Evo VII-eshez képest, bár az új hűtőmaszk és az átdolgozott lökhárítók valamivel agresszívabb benyomást keltenek.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A fontosabb változások a motorháztető alatt rejtőznek: az új motorvezérlő elektronika a japánon kívül forgalmazott változatban 280 lóerő fölé növeli a négyhengeres turbómotor legnagyobb teljesítményét, és az átdolgozott aktív dőlésszabályzónak köszönhetően az úttartás is javul valamit. Az autó több változatban lesz elérhető, az utcai GSR kivitel hatsebességes automataváltót, míg a könnyebb RS rövid áttételezésű ötsebességest kap.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Az autó forgalmazását egyelőre csak Amerikában és Japánban kezdik meg, ahol a típus alapjául szolgáló Lancer/Ceida egyszerűbb változatai is megvásárolhatók, így Európába egy darabig csak a szokásos szürkeimport-csatormákon keresztül juthat el az autó.
