A Toyota az első japán gyártó, amely valódi szekvenciális váltót kínál közúti járművéhez. A korábban csak versenyautókban, és méregdrága sportkocsikban fellelhető technikai csemege augusztus végén lesz rendelhető az MR-S típushoz, egyelőre kizárólag Japánban. A szerkezet voltaképpen egy hagyományos mechanikus váltó komplikált elektronikus vezérléssel, és automata tengelykapcsolóval, ahol az egyes fokozatok csak sorban kapcsolhatók. A megoldást eddig jellemzően drága autókon alkalmazták, mint a Ferrari egyes modelljei, míg több hasonlóan használható, sorosan kapcsolható rendszer hagyományos hidrodinamikus vagy variátorszíjas automata váltóra alapul, annak minden hátrányával, mint a nagyobb fogyasztás, vagy a rosszabb gyorsulás. A Toyota MR-S ára azonban az újdonsággal együtt sem közelíti meg az említett típusokét, a különleges modellt átszámítva mindössze 5,2 millió forintért haza viheti a kedves vevő.