![]() |
|
![]() |
![]() |
A bajor gyártó következő terepjáró modelljére még csaknem egy évet kell várnunk, de a szemfüles fotósoknak hála már most számos részletet ismerünk az X3-asról. A legfrissebb fotókon már nem csak az autó arányait mérhetjük fel, de az autó belső terét is láthatjuk, amely ugyan nem kevésbé tetszetős formájú, mint a többi modellé, de feltűnően sok benne a szürke műanyag, amely látszatra a nem túlzottan igényes kopogósabb fajtából való.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A hírek szerint az X3-asnál a BMW az X5-össel
elkövetett legnagyobb hibát igyekszik kiküszöbölni: az Amerikában
gyártott terepjáró ugyanis egyszerűen túl jó anyagokból épül, így a
sikeres piaci szereplés ellenére sem hoz túl sokat a BMW
konyhájára. Így a bajorok az új modellnél a VW receptjét igyekeznek
követni: a minőségérzetet megtartva
a kevésbé feltűnő helyeken beérik kevésbé igényes anyagokkal
is. És a kopogós felületek ez esetben még meg is indokolhatók:
terepjáróról van szó, ezért fontos szempont lehet, hogy a belső tér
anyagait könnyen tisztán lehessen tartani.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A Magna Steyr osztrák üzemében készülő autó
műszaki megoldásairól egyelőre csak annyit tudunk, hogy a 3-as
sorozat padlólemezére épül, négykerék-hajtású lesz, és soros
hathengeres motorok kerülnek a motorházába. A csúcsmodellben 3
literes 231 lóerős benzinmotor teljesít szolgálatot, amely
állítólag
szenzációs menetteljesítményekhez segíti a viszonylag magas
építésű járművet: a kiszivárgott információk szerint az autó
nagyjából 7,6 másodperc alatt gyorsul majd 100 km/h-ra,
végsebessége pedig 230 km/h körül lesz.
A típus bemutatóját a hírek szerint jövő ősszel tartják a
Frankfurti Autószalonon, és a legtöbb változatot már 2003 végén
elkezdik forgalmazni, csupán a háromliteres dízelmotoros X3-asra
kell majd 2004 elejéig várni.
