Az MG ZR és ZS, valamint a Rover 25 és 45 típusok is megkapták a Rover L jelzésű dízelmotorjainak erősebb változatát. Az eddigi 101 lovas motor kiegészítéseképpen lesz kapható a 113 lóerős turbódízel, amely valamivel jobb menetteljesítményeket, magasabb fogyasztást és azonos károsanyag-kibocsátási értékeket produkál. Az egyes modellváltozatok sebesség és gyorsulás-adatai az eltérő tömeg és a különböző végáttételek miatt különböznek egymástól. A Rover 25 az új dízelmotorral 9,1 másodperc alatt gyorsul 96 km/h (60 mérföld/h) sebességre, míg ugyanez az adat a Rover 45-ös esetében 9,8, az MG ZR-nél 9,1, az MG ZS-nél pedig 9,5 másodperc. Hasonlóan kis különbségek vannak a végsebességek között: a 25-ös 185, a 45-ös 190, az MG ZR 187, a ZS pedig 193 km/h sebesség elérésére képes. A számok jól mutatják, hogy a változás a 101 lóerős típusokhoz (MG ZS Turbo Diesel 101 lóerő: 0-100km/h 10,3 s, 187 km/h) képest gyakorlatilag alig észrevehető, viszont az összes típus gyorsulása a 10 másodperces lélektani határ alá csökkent, ami marketing-szempontból egyáltalán nem mellékes. Az autók fogyasztása csupán néhány decivel nőtt 100 km-enként. A Rover 45-ös és az MG ZS országúton 4,3, városban 7,3 liter benzint fogyaszt 100 km-en, míg a kisebb 25-ös és ZR típusok épp egy decivel kevesebb gázolajt pusztítanak.