Szokatlanul korán bemutatta legújabb kreációjának részleteit a különleges tanulmányautóiról ismert Rinspeed. A kis svájci tuningcég ezúttal a Porsche 911 Turbót vette kezelésbe, amelyből egy többcélú terep-sport-kombit készítettek a 2003 tavaszán esedékes Genfi Autószalonra. Az autó egyik érdekessége, hogy egy speciális tetőmozgató mechanizmus révén a tető hátsó része és a hátsó ablak alig tíz másodperc alatt egy kis platóvá alakítható, így a Bedouin egyszerre lehet villámgyors kombi és kisteherautó. A terhelhetőség persze össze sem mérhető egy vérbeli pick-upéval, de a képek tanúsága szerint egy motorkerékpár azért könnyedén elhelyezhető a raktérben. További érdekesség hogy a Porsche turbómotorját autógázzal táplálják, ami ez esetben egyáltalán nem befolyásolja az autó teljesítményét: a Bedouint ugyanúgy 420 lóerő mozhatja mint a Porsche leggyorsabb modelljét.
Az autó végsebességét viszont 250 km/h-ra korlátozták, ami a Porschénél nem szokás. Erre talán a nagyméretű terepjáró-kerekek adhatnak magyarázatot, amelyek ugyan dögösen néznek ki, és földúton talán jól is jönnek, de az igazán sebes haladáshoz nem épp optimálisak. A Bedouin a Rinspeed szerint nem egyszerű tanulmány, hanem a cég Porsche-tuningoló részlegének referenciamunkája is, nem csoda, ha a cég összes fontos partnere részt vett a megalkotásában. Hogy csak néhány ismertebb nevet említsünk: a futómű-elemeket az Eibach szállította, a belső tér tervezésében a Swarovsky is részt vett, a kipufogórendszer pedig a Remustól származik.