Bemutatták a Cadillac luxusautó-tanulmányát, amellyel talán csak a Rolls-Royce és a Maybach említhetõ egy lapon. A GM tanulmányautója megfelel minden elõzetes híresztelésnek : V16-os motorja páratlan a személyautó-motorok között. Nem kevesebb, mint 13,6 literes, és bár hengerenként csak két szeleppel rendelkezik, de így is izzadság nélkül teljesít 1000 lóerõt. Így szinte tréfásnak hat, hogy a tervezõk itt is alkalmazták a Displacement on Demand nevû rendszert, amely képes a hengerek egy részét kikapcsolni, ha nincs szükség az összes teljesítményre... Az autó alumínium karosszériája a múlt és a jelen autóépítési irányzatainak érdekes ötvözete: a hosszú orr, a 24 hüvelykes polírozott keréktárcsák és az alacsony oldalablakok a '30-as évek autóit juttatják a szemlélõdõ eszébe, míg a részletek stílusa a legújabb Cadillac modellekrõl lehet ismerõs.
Az autó kidolgozása és felszereltsége nem hagy kívánnivalót maga után: a tervezõk az elérhetõ legjobb anyagokból dolgoztak, és a legmodernebb elektronikus kommunikációs, navigációs szórakoztató és biztonsági rendszerekkel szerelték fel az autót. A Sixteen egyeten hibája az lehet, hogy nem több egyedi tanulmányautónál, és egyelõre semmi nem támasztja alá, hogy a közeljövõben gyártásba kerülne. Ha mégis, azt valószínûleg hosszas fejlesztõmunka elõzné meg, így ha lesz is újra szériagyártású V16-os Cadillac, akkor sem valószínû, hogy 2005 elõtt megjelenhet.