![]() |
|
![]() |
![]() |
A Ford komolyan szeretné életben tartani legkisebb márkáját - ez a Mercury detroiti tanulmány-sportkocsijának legfontosabb üzenete. A Messenger a 2003-as Detroit Motor Shown tapasztalható izomautó-mánia újabb zászlóvivője. A formaterv érdekes módon nem a Ford vagy a Mercury valamelyik régebbi modelljét juttatja az eszünkbe, sokkal inkább a nagy rivális, a Chevrolet '60-as évekbeli Corvette Stingray típusára emlékeztet. Ennek ellenére az autó igen látványos: az óriási tengelytáv, az alacsony tető, a hatalmas első légbeömlők, a látványos oldalsó kiömlőnyílások és az ékszerűen emelkedő övvonal révén a Messenger a szupersportkocsik közt is megállná a helyét. Sajnos azonban az elöl 19, hátul 20 hüvelykes felnik és a rájuk szerelt 275 illetve 305 mm-es abroncsok túl sokat ígérnek:
![]() |
|
![]() |
![]() |
a hosszú motorházban a jól ismert 4,6 literes moduláris V8-ast találjuk különösebb teljesítménynövelő trükkök nélkül. De itt nem is ez a lényeg: a Messenger az alkotók szerint azért született, hogy megmutassa a vásárlóknak a Mercury márka mindeddig ködbe vesző jövőjét, amely a jelek szerint nem a megszűnés.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)