![]() |
|
![]() |
![]() |
"Az autó arra készült, hogy egyik nap
hazavigyük vele az új szekrényt a bevásárlóközpontból, másnap pedig
kimenjünk a közeli szerpentinre egy könnyű kis
élményautózásra."-mondta Eric Stoddart, a Hyundai-Kia Design Center
munkatársa, aki az autó külső formatervét készítette. "Beleadtunk
mindent, hogy egy hobbiterepjáró csomagszállító-képességét
tökéletesen biztosítsa, anélkül, hogy a hobbiterepjárók nagy
fogyasztásával számolni kellene.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A KCD-1 Slice
hat személy számára biztosít utasteret, az ülések
természetesen sokrétűen variálhatóak, így mindig a pillanatnyi
igényeknek megfelelően alakíthatjuk át az utasteret. Az autó V6-os
motorral és elsőkerék vagy összkerék-hajtással kerül forgalomba,
alatta pedig egy kiemelkedően jó úttartásra hangolt futóművet
találunk.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Az alapvetően buborékforma autónak az orrész ad karaktert: a
jelvényt viselő vékony hűtőrács és a két szélre kihelyezett lámpák
jókedvű, mosolygós arcot kölcsönöznek neki. Sportos jellegű a tető
apró túlnyúlása, a nagy kerekek némi agresszivitással ruházzák föl
az autót. Az autóban elhelyezett hat ülés mindegyike teljes értékű,
integrált biztonsági övekkel. A beltérben az ergonómia és a
narancssárga szín dominál. A motorkerékpár-tankhoz hasonlatos
középkonzol egy tárolórekesz, tetején a navigáció kiemelkedő
képernyőjével.
A KCD-1 Slice hajtásáról alumíniumból készült 2,7 literes,
V6-os gondoskodik, melyhez egy kézzel is kapcsolható automataváltó
kapcsolódik. Egyelőre nem tervezik gyártani a Slice-t, de több
észak-amerikai kiállításra is elviszik, ahol majd a cég
alkalmazottainak lesz alkalmuk megfigyelni az általa kiváltott
reakciókat.
