Úgy tűnik, a GM európai részlege szép lassan kivonul egyes piaci szegmensekből a koreai gyártó javára. Az Opel vezérigazgatója, Carl-Peter Forster szerint minél hamarabb igyekszenek minimálisra csökkenteni a két cég kínálata közti átfedést, hogy elkerüljék a közvetlen versenyhelyzetet. A lépések elsősorban a Kelet- és Közép-Európai piacot illetve a legalacsonyabb árkategóriát érintik, így az Opel Agila és a Corsa modellek egyes változatainak gyártása akár le is állhat. A GM azon terve, hogy megduplázza a Daewoo európai eladásait a következő években, azaz eléri az évi 340.000-es darabszámot, Foster szerint így is azt eredményezi majd, hogy kb. 50.000 autóval kevesebb Opelt tudnak majd eladni évente. Ugyanakkor mivel a piacvesztés a legalacsonyabb profitot hozó kategóriákban várható, így az Opel első embere szerint az ezzel profitcsökkenés valószínűleg minimális lesz.