A korábban bemutatott Cadillac Evoq tanulmányautó formáját követő,
új Cadillac Roadster utasterének több részét az olasz ékszerész,
Bvlgari készíti el.
Bvlgari a műszerfal meghatározó elemeinek fényűző kialakításán
dolgozik, ez az egyik első kilépése az ékszerek szűken vett
világából. Az ékszerek hercegének honoráriumáról hallgatnak forrásaink.
A Cadillac Roadster gyártását
2003-tól tervezik, az összeszerelés a Kentucky állambeli Bowlig
Green-ben lesz. Az autót a General Motors 4.6 literes V8-as Northstar
motorja hajtja 305 lóerővel az első kerekeken keresztül. Ez a motor
jelenleg több Cadillac modellben működik.
Korábban a Cadillac Allante karosszériája készült (a tervező)
Pininfarina szerelőcsarnokaiban, Olaszországban. Onnan speciálisan
átépített Jumbo-kon repült amerikába, ezért az Allante egy drága és
különleges modell volt.
Az alvázas cirkálóknak vége, jelenleg minden Cadillac
személygépkocsi elsőkerék-hajtású, a legendás gyár egyetlen saját
motorral rendelkezik, így most Bvlgari nevétől várják a csodát, vagy
legalábbis a szűkített modellpolitikával járó presztízs-veszteség
csökkentését.
