Az AMG dolgozta át a Mercedes nagy sportkupéját
a genfi szalonra. A CL kupé orrába az S-osztály 12 hengeres
motorját helyezték, majd két turbófeltöltőt szereltek rá, így a
motor legnagyobb teljesítménye 612 lóerő, maximális nyomatéka pedig
még
leírva is borzasztó, 1000 Nm lett. A gyári adatok alapján
gyorsulása nulláról százas tempóra 4,5 másodperc, legnagyobb
sebessége azonban a sajnálatos gyári tiltás miatt csak 250 km/h.
A teljesítménynövekedést nem csak a hengerűrtartalom
5.513-ról 5.980 cm
3-esre növelésével érték el. Szélesebbre csiszolták a
hengerek furatát, 82-ről 82,6 milliméterre, a löketet hat
milliméterrel növelték meg, a turbók töltőnyomását pedig 1,5 barra
tornászták fel.
A hatalmas nyomaték átvitelét egy megerősített ötsebességes,
kormányról is kapcsolható automataváltóra bízták. Természetesen a
CL 65 AMG is megkapja az ABC (Active Body Control), aktív
felfüggesztési rendszert, amit a nagyobb teljesítménynek
megfelelően keményebbre programoznak.