Egy hatalmas, érdekes és kicsit sem
visszafogott, Barcelonában és Göteborgban párhuzamosan tervezett
kombitanulmányt állított ki a Volvo Genfben. Az autó
"oldalpárkánya" még hangsúlyosabb, mint a V70-esen vagy az
S80-ason, a hűtőrács a hajdani Volvo 164-est idézi.
Szemből legszembetűnőbbek az első világítótestek, melyből a
két belső a kanyarok bevilágításához kicsit ferdén elhelyezett
lámpákat rejti, a szélső pedig hagyományos fényszóróként funkcionál
és az irányjelzőt rejti.
Az autó 20 collos defektbiztos 245/40-es Pirelli kerekeken
gördül. A bemutatott koncepcióautón nincs B-oszlop, a hátsó ajtó a
megszokottal ellentétes irányban nyílnak, ez a megoldás
szériaautókon biztonsági okokból nem alkalmazható.
A beltérben igyekeztek teljesen megnyugtató hangulatot
kelteni egymással harmonizáló anyagok és színek felhasználásával,
ügyeltek arra, hogy a kezelőszervek egyáltalán ne vonják el a
vezető figyelmét az útról. Az autóban nincsenek látható légbeömlők,
a szellőzés rejtett járatokon keresztül érkezik.
Az első ülések sínjeit a küszöbbe és a kardánalagútba
integrálták, így a hátul ülőknek teljesen sík, nagyobb,
kényelmesebb lábtér jut. A hátsó ülések mozgatása elektronikusan
történik. Rendkívül elegáns, bőrrel borított a csomagtér,
a padlóba pedig további tárolórekeszek kerültek: egy hűtött és
egy fűtött.
|