GM és a Toyota az Oscar körül

2003.03.21. 13:18
 
   
   

Két autógyártó is igyekszik minél nagyobb figyelmet kapni a hétvégi Oscar gála helyszínén. A GM a hagyományos utat választotta: egy jótékonysági célú divatbemutató szponzoraként jelentette meg autóit - néhány régi tanulmányt és a Cadillac Sixteen koncepcióautót - Oscar-jelölést kapott, vagy egyszerűen csak közismert színészek társaságában. Ugyanakkor ismert sztárok egy másik csoportja - köztük Susan Sarandon, Tom Hanks és Cameron Diaz - a hibridhajtású Toyota Priust választotta limuzin helyett a díjkiosztó gálán való megjelenésre. A fura döntést gesztusnak szánják, amellyel tiltakozásukat szeretnék kifejezni a nagy benzinzabáló terepjárók ellen. Hogy melyik reklámfogás lesz hatásosabb, azt nehéz volna megjósolni: minden attól függ, hogy mennyire tűnnek majd elgyötörtnek a Prius hátsó üléséről kimászó hírességek...